Tuah Suara Emas Gelangan Ranu Mondal,Salman Khan Hadiahkan Banglo Bernilai RM3 Juta

Tuah Suara Emas Gelangan Ranu Mondal,Salman Khan Hadiahkan Banglo Bernilai RM3 Juta

Tuah Suara Emas Gelangan Ranu Mondal,Salman Khan Hadiahkan Banglo Bernilai RM3 Juta
Ramai yang kagum dengan nyanyian merdua beliau dan salah satunya ialah komposer Bollywood, penerbit, dan pelakon terkenal, Himesh Reshammiya yang menjemput Ranu untuk merakamkan lagu itu.
Seorang wanita tua bernama Ranu Mondal mencuri perhatian media sosial baru-baru ini di India. Dia menjadi topik yang cukup memberi inspirasi kerana videonya menyanyikan lagu Lata Mangeshkar berjudul Ek pyaar ka naagma dengan suara merdunya di stesen Ranaghat di Bengal Barat telah tular.
Ramai yang kagum dengan nyanyian merdu beliau dan salah satunya ialah komposer Bollywood, penerbit, dan pelakon terkenal, Himesh Reshammiya yang menjemput Ranu untuk merakamkan lagu itu.
Himesh juga berkongsi video Ranu saat sesi rakaman dengannya. Dalam video itu, Ranu Mondal menyanyikan lagu “Teri Meri Kahani” oleh Himesh Reshammiya. Sementara Himesh berada di samping Ranu, sambil mengarahkan penyanyi itu.

Salman Khan Hadiahkan Sebuah Rumah Kepada Ranu

Selepas merakamkan, kini terdapat laporan baru yang dilaporkan dari My nation bahawa Salman Khan telah memberikan Ranu sebuah rumah bernilai Rs 55 Lakh atau sekitar RM 3 Juta. Nampaknya Salman Khan juga kagum dengan suara ajaib Ranu walaupun bekas kekasih Katrina Kaif ini belum mengesahkan berita itu.
Bukan sahaja di rumah, Salman juga dilaporkan merancang merakam lagu dengan Ranu untuk filem Dabangg 3. Menarik bukan?
Sementara itu, nama Ranu Mondal menjadi terkenal di India selepas seorang lelaki bernama Atindra Chakraborty mendengar Ranu menyanyikan lagu Ek Pyaar Ka Nagma Hai, yang dipopularkan oleh Lata Mangeshkar, di Ranaghat Station, India.

Atindra kemudian mencatatkan Ranu yang menyanyi dengan telefon bimbitnya. Dia kemudian menyebarkan video itu ke Facebook dan beberapa jam kemudian ia menjadi tular.
SUMBER

Post a Comment

0 Comments