Zarina Anjoulie Buka tudung.Sekarang Makin Seksi Siap Nampak N1ples Lagi

Zarina Anjoulie Buka tudung.Sekarang Makin Seksi Siap Nampak N1ples Lagi


Zarina Anjoulie Buka  tudung.Sekarang Makin Seksi Siap Nampak N1ples Lagi


1.jpg

Pelakon Zarina Anjoulie mengesahkan dirinya sudah membuka tudung dan tidak kisah sekiranya dikecam netizen. 

Berdasarkan komen balasnya dengan followers di Instagram, Zarina berkata sebelum ini dia memakai tudung kerana dipaksa oleh bekas suaminya. 



2.jpg

"Assalamualaikum, saya secara rasmi buka tudung. Aku tak kisah dengan kecaman sebab bukan korang yang bagi anak aku makan. Jadi, jangan kecam.

"Saya nak cakap terima kasih kepada semua yang menyokong dan menasihati serta maki. Saya tahu meskipun ada yang maki tapi jauh di lubuk hati kalian betul ikhlas menegur, cuma cara teguran itu berbeza. Saya tahu niat anda baik. 

"Maaf kepada siapa yang hampa dan terima kasih kepada yang sudi memberi peringatan. 

Difahamkan, sejak tersebarnya video Zarina berpakaian seksi sehingga menampakkan sebahagian besar payudaranya, ramai peniaga online yang mahu memasarkan produk mereka di Instagram pelakon itu. 

Sumber: Harian Metro


Post a Comment

0 Comments