Jamal Abdillah Takut Tengok Perut Bini Besar

Jamal Abdillah Takut Tengok Perut Bini Besar

Jamal Abdillah Takut Tengok Perut Bini Besar

PENYANYI terkenal Datuk Jamal Abdillah, 60, akui gementar menanti kelahiran anak perempuannya yang dijangka pada 5 Oktober nanti.

Menurut Jamal, dia tidak akan menemani isterinya, Datin Zai Izzati Khiruddin, 25, di dewan bersalin kerana takut dengan proses yang bakal dilalui.

“Alhamdulillah, kandungan dah masuk lapan bulan setengah dan isteri berada dalam keadaan sihat. Cuma saya berasa agak gementar nak melalui kembali proses ini.

“Tengok dia berjalan pun kita dah terfikir macam mana sengsara dia nak menghadapi semua ini. Jadi saya dan beritahu isteri dan minta maaf awal-awal.

“Saya kata saya minta maaf kerana tidak dapat menemani dalam bilik bersalin kerana saya takut. Anak-anak saya sebelum ini pun sama juga, saya tidak masuk bilik bersalin.

“Bukan takut darah cuma saya tak boleh bayangkan macam mana perut yang besar itu nak keluarkan anak,” katanya kepada Gempak.

Mengulas mengenai isterinya, Jamal memberitahu Zai Izzati tidak mengidam makanan yang pelik-pelik.

“Isteri saya tidak mengidam tetapi saya pula yang alami alahan. Saya mengidam lemang dan rendang sepanjang tempoh dia kehamilan dia.

“Nasib baik lemang dan rendang itu makanan yang senang nak dapat, tidak kiralah siang atau malam,” katanya ketawa.

Terdahulu, Jamal berkahwin dengan Zai Izzati pada 1 April 2017 di Ipoh, Perak.

Jamal sebelum ini pernah berkahwin sebanyak tiga kali bersama Basariah Abdul Latiff, Noraina Mohd Yusof dan Fatimatuzahrah Samad tetapi berakhir dengan perceraian.

Hasil perkahwinan terdahulu, Jamal mempunyai dua anak lelaki iaitu Osama Yamani, 18, dan Ahmad Zaki Yamani, 12.

Post a Comment

0 Comments