Menahan Tangis Di Episod 13 Dan 14 HOTEL DEL LUNA

loading...
Loading...
Menahan Tangis Di Episod 13 Dan 14 HOTEL DEL LUNA
Menjelang akhir hujung minggu ini, HOTEL DEL LUNA terus menjadi subjek perbincangan kerana adegan yang berjaya membuat penonton tidak dapat menahan air mata mereka. 

Dalam dua episod menjelang minggu terakhir, banyak kisah telah mendedahkan bahawa ia masih akan membuatkan penonton sedih walaupun menontonnya berulang kali.
Berikut adalah lapan babak yang kebanyakan membuat penonton menyelinap dari HOTEL DEL LUNA episod 13 dan 14 seperti yang dilaporkan oleh soompi.com. Benar-benar harus menahan air mata.

1. Pembalasan untuk Puan Choi

                     
Seperti yang anda ketahui, Madam Choi menunggu anak keturunan terakhir yang membunuhnya untuk mati dalam balas dendam. Tetapi ketika bertemu dengan wanita yang merupakan keturunan terakhir, Puan Choi dapat melihat wanita itu merasakan kesakitan yang sama seperti dirinya sendiri.
Walaupun telah menunggu ratusan tahun, sebenarnya, Puan Choi tidak dapat menahan hati untuk membalas dendam sama ada. Dia akhirnya menyelamatkan keturunan terakhir keluarga yang membunuhnya terlebih dahulu. Melihat ini, Jang Man Wol ( IU ) diragui sama ada 1,000 tahun menunggu balas dendam itu akan sia-sia.

2. Kematian Cinta Pertama

                      
Penonton juga dijemput untuk melihat bagaimana sebenarnya ketika Chung Myung ( Lee Do Hyun ) yang cinta pertama Jang Man Wol berakhir hidupnya. Ternyata apabila Man Wol teragak-agak membalas dendam, lelaki ini sebenarnya menyerang dirinya sendiri.

3. Mengejar Chung Myung vs Goo Chang Sung

                  
Apabila Chan Sung ( Yeo Jin Goo ) kembali dari dunia kematian selepas menyelamatkan seorang anak, Jang Man Wol pada awalnya meragui bahawa Chang Sung akan kembali. Melihat kembali pengurus hotelnya, Jang Man Wol segera memeluknya. Tetapi tiba-tiba dia merasakan bahawa dia merasakan pelukan yang sama, dari Chung Myung.

4. Masih Ingin membalas dendam

                     
Man Wol berfikir bahawa Chan Sung adalah penjelmaan semula Chung Myung, walaupun dia suka lelaki itu. Man Wol sebenarnya masih mahu membalas dendam yang dia telah menunggu selama 1,000 tahun. Kerana dia tidak dapat membahayakan pengurus hotelnya, Man Wol merancang untuk tidak lagi melindungi Chan Sung.

5. Rahsia Hyun Joong

                        
Hyun Joong yang bekerja di Del Luna Hotel untuk menunggu kakaknya mati supaya dia boleh pergi ke dunia semangat bersama. Tetapi pada hakikatnya, fakta gelap terdapat ketika seorang lelaki mencuri identitinya. Yoo Na (Mina Gugudan) juga mendedahkan fakta ini.

6. Bukan Pengkhianatan

                           
Pada masa ini, Man Wol percaya bahawa Chung Myung mengkhianati dia dan juga membuat kawan terbaik Man Woo (Lee Tae Sun) dihukum dengan gantung. Tetapi akhirnya Man Wol mengetahui realiti bahawa Chun Myung melakukan ini untuk menyelamatkan wanita yang dicintainya.

7. Bertemu Cinta Pertama Sekali lagi

                       
Selepas 1,000 tahun Jang Man Wol akhirnya bertemu lagi dengan Chun Myung yang telah hidup sebagai firefly dan berada di sekelilingnya. Man Wol akhirnya menyelesaikan perasaannya dari masa lalu dan mengakhiri hubungannya dengan Chun Myung.

8. Kembali ke Chan Sung

                      
Man Wol memutuskan untuk mengambil Chun Myung ke dunia roh. Tetapi dia memutuskan untuk terus kembali ke Goo Chan Sung. Meninggalkan misteri sama ada Man Wol boleh kembali ke tangan Chan Sung yang sedang menunggunya di dunia manusia. Semoga tidak ada kisah amnesia seperti dalam drama terdahulu oleh Hong Sisters, SUN MASTER.

Post a Comment

0 Comments