Isteri meninggal selepas bersalin,Cantik Sungguh Jenazahnya

Isteri meninggal selepas bersalin,Cantik Sungguh Jenazahnya

Isteri meninggal selepas bersalin, suami kongsi foto wajah arwah tersenyum:






Setiap individu pasti mahukan pengakhiran hidup yang baik. Tetapi sudah tentu kematian merupakan salah satu takdir dan rahsia besar yang tidak diketahui oleh hambaNya.

Perkongsian sebuah kisah sayu yang terjadi di Payakumbuh, Sumatera Barat Indonesia telah tular di laman Facebook dimana seorang wanita meninggal dunia setelah melahirkan anaknya.

Suami arwah dikenali sebagai Firdaus Sutan Partiah memuat naik dedikasi istimewa buat isterinya mendapat yang meraih perhatian netizen terutamanya warga di negara tersebut.


Jelas Firdaus lagi, anak kedua ini dinamakan sebagai Divani Putriami Al-Ghani. Nama itu dipilih kerana merupakan gabungan nama diantara arwah, Divani Putriami dan anak pertama mereka.

Tidak cukup dengan itu, Firdaus juga turut kongsikan foto wajah isterinya yang masih tersenyum walaupun sudah meninggal dunia.

Kisah ini telah menyentuh hati netizen dan warga Indonesia dimana ramai yang meninggalkan doa dan ucapan takziah pada ruangan komen.

Semoga Firdaus sekeluarga telah tabah menghadapi ujian daripadaNya. Diharapkan anak kecil mereka dapat membesar dengan sihat walaupun tanpa kehadiran ibunya.

Sumber : Firdaus Sutan Parpatiah.


Post a Comment

0 Comments