Kau dah g@y seawal 24 tahun , Ummi Hafilda Dedah Perangai Abang

Kau dah g@y seawal 24 tahun , Ummi Hafilda Dedah Perangai Abang

Kau dah g@y seawal 24 tahun , Ummi Hafilda Dedah Perangai Abang



UMMI Hafilda Ali sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila mendedahkan perihal abang kandungnya yang merupakan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Azmin Ali.


Ummi memuat naik satu hantaran di laman Facebook beliau ‘Ummi Hafilda Ali’ perihal peribadi Azmin yang menjengkelkannya.

Menurut Ummi, Azmin telah menjadi songsang dan ‘menggemari lelaki’ sejak Timbalan Presiden PKR itu berusia 24 tahun.

Ketika itu, Azmin menjalinkan hubungan dengan majikannya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Malaysia negara Islam. Sensitiviti orang Melayu dan orang islam yang beriman kau kena peka bukan pekak,”

“Kau dah gay seawal umur 24 tahun dengan Nuar Aljuburin (Anwar Ibrahim),” tulis Ummi.

Ummi meminta Azmin supaya berhenti berlakon seolah-olah beliau tidak bersalah kerana sangat mengenali abangnya yang seorang homoseksual.
“Kalau (arwah) P Ramlee (masih) hidup, dia akan meraung dan menangis kerana Azmin boleh berlakon lebih baik dari dia,” tambah Ummi.

Beliau juga meminta Azmin untuk membuat sumpah laknat dan tidak berselindung disebalik Tun Mahathir Mohamad untuk menutup salah lakunya yang didakwa telah tular hingga ke laman pornografi dunia.

Hantaran tersebut mendapat 276 perkongsian, 602 komen dan 1300 tanda suka sehingga artikel ini dinaikkan apabila majoriti warganet menyokong dakwaan Ummi terhadap Azmin.

Azmin terpalit isu video songsang apabila bekas Ketua PKR Santubong mendakwa dia melakukan hubungan sejenis itu dengan Ahli Parlimen Gombak tersebut.

Azmin sehingga hari ini menafikan terlibat dalam video semburit itu  walaupun video tersebut disahkan tulen oleh pihak berkuasa. – NTHQiBORD, 24 Julai 2019

Sumber klik

Post a Comment

0 Comments