Sejak Kahwin Dengan Kerabat Raja, Sekain Kurus. Juliana Evans Dedah Ini Yang Berlaku Padanya

Sejak Kahwin Dengan Kerabat Raja, Sekain Kurus. Juliana Evans Dedah Ini Yang Berlaku Padanya

Sejak Kahwin Dengan Kerabat Raja, Badan Nampak Kurus. Juliana Evans Dedah Ini Yang Berlaku Padanya

Kalau orang lain kurus, mungkin disebabkan ada masalah atau bersedih, tetapi saya kurus kerana terlalu bahagia.
“ Syukur, hampir dua tahun bergelar isteri, saya kini makin selesa membuat kerja rumah seperti mengemas dan memasak untuk suami setiap hari,” kata pelakon Che Puan Juliana Evans, 29.
Malah, Juliana juga menepis dakwaan beliau kurus secara drastik kerana jelasnya masa beberapa tahun diambil untuk berjaya mencapai tahap berat badan sekarang.

Ditemui selepas pratonton filem Bella & Jamie lakonannya, Juliana memberitahu beliau juga begitu menitik beratkan penjagaan kesihatan diri dengan amalan gaya hidup sihat.
“ Walaupun suka memasak tetapi saya tetap utamakan menjaga kesihatan iaitu mengawal pemakanan harian termasuk sentiasa bersenam.
“ Apatah lagi, memang saya nak kurus seperti sekarang dengan berat badan sekitar 47 atau 48 kilogram (kg) saja. Kalau dulu, saya kelihatan agak berisi,” katanya.
Juliana bernikah dengan kerabat diraja Selangor dan Johor, Tengku Shariffuddin Shah Tengku Sulaiman, 31, pada April 2017 lalu dan dinikahkan oleh Imam Masjid Istana Alam Shah Klang, Mohd. Rasid Mahful dalam sebuah majlis tertutup.

Pelakon filem Hantu Bonceng dalam satu kenyataan kepada media meluahkan syukur kerana majlis ijab dan kabul itu berjalan lancar dengan dihadiri keluarga terdekat kedua-belah pihak.

Mengulas juga mengenai cahaya mata, pelakon filem Pulang ini berkata, beliau sedia bergelar ibu, namun masih belum dikurniakan rezeki oleh Allah SWT.
“ Diharapkan semoga tahun ini, saya dan suami akan dikurniakan cahaya mata. Melihat ramai rakan lain sudah memiliki anak, kami juga teringin.
“ Apapun, anak adalah rezeki daripada Allah SWT. Saya dan suami hanya mampu menyimpan impian dan berdoa semoga kami dikurniakan zuriat apabila sampai masanya.
“ Saya juga tidak akan berahsia sekiranya disahkan hamil suatu hari nanti. Cuma, sekarang kami belum ada rezeki dan tetap bersabar,” katanya.

Berbicara juga mengenai hobi memasaknya, Juliana atau nama sebenar Juliana Sophie Johari Evans berkata dia lebih gemar memasak sendiri kerana suka belajar pelbagai resipi baru.
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Post a Comment

0 Comments