Breaking News

Masyaallah...Beginilah Rupa Tuala Wanita Bagi Wanita Gelandangan

Loading...
loading...
Masyaallah...Beginilah Rupa Tuala Wanita bagi Wanita Gelandangan


Untuk bantuan, sila baca ni:


"Allahu..bukan nak megaibkan sesiapa tapi ini lah realiti kehidupan..

Orang kata dia ni mental tapi bagi aku kalau dia mental dia x kan pakai pun benda ni...siap boleh fikir lagi macam mana nak pakai tanpa seluar dalam
😔😔

Dia dtg berjumpa dengan aku untuk meminta sedikit wang untuk membeli makanan.lalu bertanya kalau aku ada tuala wanita.kebetulan pada waktu itu aku memang tiada lagi simpanan untuk tuala wanita.lalu aku tanya dia.kalau xder tuala wanita dia guna apa.lalu dia menarik aku ke tepi dan menunjuk kan bagaimana kalau dia datang bulan dan tiada tuala wanita...begini lah jadinya..



Kita selalu fokus kalau gelandangan jer perlu di beri makanan dan baju tapi pernah terfikir ke bagaimana dengan bahagian sulit mereka...Allahu

Bayangkan...duduk dijalanan 3 4 hari baru dapat mencuci bahagian kemaluan.bagaimana pula kalau tengah datang bulan. 😭😭😭.Macam mana membersihkan nya.Bagaimana kesihatan bahagian sulit mereka....tak dapat aku bayangkan....

So selain dari makanan dan pakaian rakan2 gelandangan ini memerlukan lebih dari itu tambah2 rakan2 gelandangan wanita...

Saya disini merayu jika ada sumbangan untuk membeli modess serta sabun penjagaan wanita dan baju dalam/seluar dalam(lelaki/perempuan) boleh menghubungi saya di talian 0173885161

Salah 1 yang paling di tuntut dalam islam adalah kebersihan

WWallahualam" Nor Akmar Qaseh

Gambar dapat kebenaran.
Realiti kehidupan.
And ambil ini sebagai pengajaran.

Saya akui malu juga, tapi saya tahu kalau nak bantu mengubah, kena faham dulu.

SyedAzmi Alhabshi
Small Lamb

No comments