Agen Insuran Dedah Wajah Ibu Yom,Baby Terlajak Laris..Netizen Lega

loading...
Loading...
Agen Insuran Dedah Wajah Ibu Yom,Baby Terlajak Laris..Netizen Lega

Menerusi Entri Terbaru makcik_puaka memuatnaik gambar budak dikatakan qoyyum dan ibunya kandungnya tersebar. 
Qayyum dijaga oleh pasangan pengasas produk kosmetik terkenal ini sejak dari dalam kandungan ibu kandungnya sehingga kini Qayyum telah berusia setahun lebih.
Ramai yang sedia maklum Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida telah menyerahkan kembali anak angkat mereka Qayyum atau nama penuhnya, Qayyum Aliffshah ke pangkuan keluarganya. Walaupun berat berpisah dengan Qayyum, tetapi pasangan ini terpaksa akur dengan kehendak ibu dan keluarga kandung Qayyum. Berat mata memandang, legi berat bahu yang memikul.
Posting terbaru mak cik puaka mendapat pelbagai komen dari netizen setelah membongkar wajah yang dikatakan ibu Qoyyum. Nampak Qayyum sihat dan bahagian bersama ibunya mendpat perhatian netizen.
Dibwah posting IG Mak Cik Puaka

makcik_puaka :Cerita tergantung pemulangan Qayyum(anak angkat alifsukri) ke ibu kandung, ramai ingin tahu ibu sebenar dia. Kanak² mirip adik Qayyum bersama ibunya(?) dikatakan baru sahaja mendaftar insuran dgn agen insuran di pusat membeli belah di KL semalam. Dikongsi oleh agen insuran itu (censored face kiri).
Komen Nitezen:
tinirazali: @ninierusli sy pun lega tgk yom ok..n mak yom pun nmpk mcm mampu…inshaAllah semoga mak yom dipermudhkn utk jg yom dgn baik n penuh kasih syg dgn mak kandung die…wlpn sedih jg tgk yom berpisah ngan datin @shahidadherbs …amin2..yg baik2 je utk qayyum
izzie_dessertnpasta :Naper la netizen ni anggap yom ni bakal dianiaya oleh mak dia..adakah hidup dgn alip shukri jer ke konfem hidup dia bahagia..baik buruk itu tetap mak dia..rasanya masa yom kecik ada video bibik ngada tu bising mak yom asyik nk jumpa jer..
nuramiera.ar: @thebabeapp yes rasanya cmtu.. yom kan kerap sakit. So kalau jd pape, duit tu dpt kt fmly yom. Bolelah cover pape ut fmly dia.. dan dan amik cover insurans
izzmarykayselangor: Handsome qayyum ๐Ÿ˜€ bagi la peluang qayyum.mmbina hidup.baru dengan ibu dan keluarga kandungnya..yg silap tu ibunya, buarkn mereka mmbina kehidupan yg baru..kita doakan yg baik2..begitu juga dato n datin doakan yg baik2 juga utk mereka sekeluarga..past is past..just move on ๐Ÿ˜€
Sumber: IG makcik_puaka
Artikel Berkaitan : Ini lah Wajah Ibu Kandung Yom, Ada Sebab Mengapa Dato Aliff Rahsiakan
Dengan kapsyen yang dinanti nantikan oleh netizen iaitu siapakah ibu kepada Qayyum, Dato Aliff tampil berikan sebab mengapa wajah nya tidak dipaparkan :
Admin doakan semoga Datuk Aliff dan Datin Shahida sekeluarga tabah hadapi dugaan ini. InsyaAllah Qayyum akan sentiasa ingat datin dan datuk yang menjaganya sejak dari kecil. Be strong!

Post a Comment

0 Comments