Adakah Roh Puteri Diana Tidak Tenteram?

Adakah Roh Puteri Diana Tidak Tenteram?

Adakah Roh Puteri Diana Tidak Tenteram?

Tugu peringatan yang diletakkan oleh keluarga Puteri Diana dilihat di Althorp House, Northampton, sebagai ingatan kepada Diana, Puteri Wales, terletak di pulau di mana dia dikebumikan

Apabila dukun itu mendakwa bahawa ‘Diana’ sudah mati dan hakikatnya kini dia adalah hantu, reaksinya ditulis seperti ini:
“Oh, tidak! Saya tidak suka hantu. Ya, sudah tentu saya mempunyai kubur di England, tetapi saya tidak tinggal di kubur itu. Maksud saya, orang yang mati, mereka berbaring di bawah tanah, tetapi saya tidak ada di situ.”

“Anda berkata, dah 20 tahun telah berlalu sejak kematian saya, tetapi saya tidak dapat memahami apa entiti saya, siapa saya, apa saya? Bagaimana saya boleh hidup? Saya hanya bermimpi, atau saya hanya berbohong seperti orang mati? “

Ditulis Dalam Sebuah Buku Khas





Baca juga:
Hantu Puteri Diana Tidak Sedar Dirinya Telah Meninggal 21 Tahun Dahulu





Perbualan dengan roh puteri Diana ditulis menjadi sebuah buku berjudul Spiritual Interview with Princess Diana. Buku tersebut menjadi peringatan atas 20 tahun pemergiaan Puteri Diana. Buku ini diterjemahkan dalam 28 bahasa.

Sekiranya anda menganggap perbualan ini seperti pelik, terdapat banyak soalan dan jawapan yang aneh di dalam buku ini, yang boleh dibeli di Amazon.

Post a Comment

0 Comments