Iqram Dinzly Mendedahkan Bagaimana Dia Menjana RM 8.6 Juta Selepas Muflis

Iqram Dinzly Mendedahkan Bagaimana Dia Menjana RM 8.6 Juta Selepas Muflis

Iqram Dinzly Mendedahkan Bagaimana Dia Menjana RM 8.6 Juta Selepas Muflis
Pernahkah anda mengalami keadaan kewangan yang genting atau hanya berfikir bahawa apa yang anda tidak mencukupi?


Ramai daripada kita pernah mengalaminya sekurang-kurangnya sekali. Iqram Dinzly tidak terkecuali. Baru-baru ini dia muncul dalam rancangan TV "Awani Review" dan berkongsi bagaimana dia mampu pulih selepas kemuflisan atas jasa sebuah platform perdagangan Bitcoin berautomasi yang dipanggil Bitcoin Revolution.
Iqram Dinzly menjelaskan bahawa dia terjumpa sebaris ungkapan yang menarik perhatiannya - "Mata wang digital bakal menggantikan wang yang kita kenali hari ini - sertailah awal dan kaut keuntungan daripada keadaan ini. Walaupun anda langsung tidak mempunyai sebarang pengalaman pelaburan mahupun teknologi!"
Pengguna hanya perlu melakukan deposit permulaan ke dalam platform, biasanya $250 (RM1,000) atau lebih, dan algoritma perdagangan berautomasi akan melakukan yang selebihnya. Menggunakan kombinasi data dan kecerdasan buatan, algoritma ini akan mengetahui masa yang terbaik untuk membeli mata wang digital pada kadar yagn rnedah dan menjualnya pada kadar yang tinggi, sekaligus memaksimumkan keuntungan pengguna.
Iqram Dinzly menawarkan untuk mendemonstrasi kuasa platform ini dan mencadangkan supaya Ibrahim Sani mendepositkan $250 (RM1,000) secara langsung dalam rancangan. Mereka menggunakan Dolar Amerika Syarikat dan bukannya Ringgit Malaysia kerana itulah mata wang yang digunakan dalam platform.
He bersetuju dan selepas deposit permulaannya sebanyak $250 (RM1,000) dilakukan, dia hanya menetapkan perdagangan ke mod automatik. Dalam kurang daripada 4 minit, dia sudah berjaya meningkatkan bakinya ke $398.42 (RM1,665.04)!


Ibrahim terkejut melihat keuntungan dijana dalam kurang daripada 4 minit 

Ibrahim Sani bukannya satu-satunya orang yang kagum dengan platform yang Iqram Dinzly demonstrasikan secara langsung dalam rancangan. Staf produksi juga terkejut dengan kisah ini dan ada juga yang menyertainya selepas menyedari betapa hebatnya peluang ini untuk menjana wang.
Sementara Iqram Dinzly berkongsi kisah kejayaannya, Ibrahim mencela dan berkata dengan senyuman lebar pada wajahnya: "Saya sudah naik ke $514.18 (RM2,148.81)! Berapa lamakah itu? 8 minit? Saya tidak percaya!".


Ibrahim menjadi lebih berminat untuk melaburkan lebih banyak selepas mendengar kisah Iqram Dinzly dan menjana keuntungan dengan begitu cepat 

Untuk Makluman Anda: Sekiranya anda melaburkan hanya RM100 dalam mata wang digital seperti Bitcoin pada tahun 2010 anda akan memiliki sekurang-kurangnya RM65 Juta!
CUBALAH Bitcoin Revolution
TERKINI: Kami memutuskan utnuk mencuba Bitcoin Revolution, untuk melihat sekiranya ia memang boleh menjanakan wang untuk anda dengan menggunakan platform ini.
Kami dengan cepat mendapati bahawa platform ini mengenakan komisen sebanyak 1.5% ke atas keuntungan yang dijana oleh seseorang pengguna dan anda perlu melakukan deposit minimum sebanyak $250 (RM1,000) untuk mula berdagang.
Kemudian kami mendapati bahawa Bitcoin Revolution menjana wang dengan menggunakan algoritma dan kecerdasan buatan untuk memaksimumkan keuntungan pengguna. Ini dikendalikan untuk anda secara automatik. Saya memutuskan untuk mendaftarkan sebuah akaun dengan Bitcoin Revolution, saya melakukan deposit permulaan sebanyak $250 (RM1,000) dan menetapkan akaun saya dalam mod aktif.
Platform ini mengambil 2 jam untuk menjana keuntungan $292.19 (RM1,221.09), yang masih amat mengagumkan saya! Saya tidak pernah membeli mata wang digital atau melakukan sebarang perdagangan sebelum ini, dan di sini saya masih boleh menjana keuntungan.
Selepas 7 Hari pelaburan permulaan saya telah didagangkan sehingga $1,930 (RM8,065.66). Pada ketika ini, minda saya bergeliga dengan kemungkinan segala perkara yang saya boleh belanjakan wang saya. Ini lebih banyak wang daripada apa yang saya dapat dengan bekerja seminggu dan saya meluangkan masa kurang daripada 30 minit untuk menyemak platform!
Saya memutuskan untuk mengekalkan akaun saya aktif sepanjang bulan kerana saya ingin melihat berapa tinggi ia boleh capai. Akaun saya akhirnya memuncak pada $7,390.10 tetapi mempunyai dagangan negatif sebanyak -$89.51. Saya melihat log perdagangan saya dan mendapati bahawa bukan semua dagangan itu menguntungkan, kerana ada juga yang kerugian.
Sebagai kesimpulan: 70% daripada dagangan saya menguntungkan, keputusan bersih ialah saya menjana $7,300.59 (RM30,509.90) daripada deposit permulaan saya sebanyak $250 (RM1,000). Ia hanya mengambil masa kurang daripada 30 minit bekerja seminggu untuk saya dan langsung tiada teknologi mahupun pengalaman perdagangan diperlukan.
Seperti yang anda boleh lihat dalam tangkapan skrin di bawah, saya memutuskan untuk menggunakan fungsi 'keluarkan dana' untuk mengeluarkan $7,300.59 (RM30,509.90) daripada akaun saya.


Betapa mudahnya saya mengeluarkan wang daripada akaun Bitcoin Revolution saya 

NPemberitahuan: Ia mengambil 48 jam untuk wang saya didepositkan ke dalam akaun bank peribadi saya.

CUBALAH Bitcoin Revolution SENDIRI

Sekarang ini, Bitcoin Revolution membolehkan pembaca kami untuk mencuba platform ini dengan deposit permulaan minimum hanya sebanyak $250 (RM1,000). Anda boleh mengeluarkan jumlah ini pada bila-bila masa yang anda ingini.
Dengan peningkatan kepopularan platform perdagangan ini, deposit minimum permulaan ini mungkin akan meningkat!
Adalah penting supaya anda berdaftar untuk Bitcoin Revolution dengan segera, kerana kami tidak tahu berapa banyak tempat yang tersedia
Anda boleh mendanakan akaun anda melalui kad kredit atau pemindahan bank.
Berikut merupakan tiga langkah untuk bermula:
1. Berdaftar Untuk Akaun Percuma
2. Depositkan Minimum Sebanyak $250 (RM1,000)
3. Gunakan Platform Perdagangan Bitcoin Untuk Menjana Keuntungan
Pemberitahuan: Anda boleh mengeluarkan keuntungan atau deposit permulaan anda pada BILA-BILA masa dengan menggunakan butang 'Keluarkan' dalam platform tersebut

Langkah 1: Masukkan Butir-Butir Anda Untuk Mendaftarkan Sebuah Akaun Percuma




Langkah 2: Depositkan Pelaburan Minimum Permulaan Sebanyak $250 (RM1,000)




Langkah 3: Keluarkan Keuntungan Anda (atau terus laburkannya untuk menjana lebih banyak keuntungan!)




Terima kasih kerana membaca kisah kami dan sekiranya anda ingin mencubanya sendiri anda boleh mencari pautan halaman pendaftaran di bahagian "Pautan Berkaitan" di bawah.

Post a Comment

0 Comments