“Aliff bijak, cuma imannya kurang.. ” – Bella Astillah

loading...
Loading...
"Aliff bijak, hanya imannya yang kurang ... membantu dia, dia kemurungan." - Bella Astillah :





Hari ini, terdapat banyak video deria dan gambar dari Aliff Aziz, yang mempunyai badan yang dibuat dengan nama Bella.

Pengedaran video telah menjemput tanda-tanda oleh netizens, mengenai keadaan sebenar bekas suami Bella Astillah.

Berikutan itu, selepas menerima pelbagai soalan daripada netizens, Bella Astillah telah memuatkan satu ejaan dan penjelasan tentang apa yang berlaku kepada bekas suaminya.












Salam, Bella baru sampai Malaysia subuh tadi. And I received a lot of calls, texts, dms and mentioned from ig & twitter berkenaan dengan ex-husband saya, Aliff. Maaf kepada media yang bella tak dapat reply sbb harini bella nak rest kurang sihat    . . . Di sini saya kongsikan sedikit, saya sangat2 sedih dengan apa yang menimpa diri Aliff. Walau apapun he is still the father of my son. Dan sebenarnya sebelum bella berangkat ke Melbourne, Bella bawa Ayden berjumpa dengan dia di Singapore untuk spend time dengan Daddy dia. Apa yang terjadi sekarang sangat mengejutkan saya dan keluarga. Saya tak dapat menahan sedih dan menghubungi dia pagi tadi and he said dia dianiaya oleh orang yang baru shj dia kenal yang terdapat dalam video tersebut hanya untuk mengenakan dia. Wallahualam   . . Tapi niat dan point utama saya kat sini, Aliff is feeling lost and despair. Perlukah kita bersorak gembira? Adakah kita betul2 tiada hati dan perasaan? Adakah kita atau ahli keluarga kita dah cukup sempurna? Adalah lebih baik kita doa yang baik2 sebab kita sendiri taktahu apa dan bagaimana pengakhiran hidup kita. . . Jangan kita meremehkan hal yang berkenaan dengan depression. Saya selalu beritahu Aliff he can always call/video call Ayden. Anytime. Saya tak berdendam dengan dia, saya dah maafkan dia 100%. Siapalah saya nak menghukum dia. Aliff seorang yang sangat bijak, berilmu tinggi cuma iman dia kurang. Dan kepada siapa pun yang berkawan dengan Aliff sekarang, lindungi dan bantulah dia bukan sebaliknya. Soal tattoo, boleh check ig @leahenna_artist sbb kak Lea yang buat nama Bella tu menggunakan Inai when I was in China tahun 2016 rasanya lama sangat dah. . . Adakah kita rasa puas dan hebat sekiranya apapa terjadi pada Aliff? Nauzubillahminzalik. Kita doa yang baik2 dan comment yang baik2 kat ig dan twitter dia, manatahu dapat bantu dia. Dan semoga Aliff kembali sihat, mudah mudahan. Be strong @aliffaziz91
A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah) on Jun 22, 2019 at 7:57pm PDT
Saya tak dapat menahan sedih dan menghubungi dia pagi tadi and he said dia dianiaya oleh orang yang baru shj dia kenal yang terdapat dalam video tersebut hanya untuk mengenakan dia. Wallahualam
Jangan kita meremehkan hal yang berkenaan dengan depression. Saya selalu beritahu Aliff he can always call/video call Ayden. Anytime. Saya tak berdendam dengan dia, saya dah maafkan dia 100%. Siapalah saya nak menghukum dia. Aliff seorang yang sangat bijak, berilmu tinggi cuma iman dia kurang. Dan kepada siapa pun yang berkawan dengan Aliff sekarang, lindungi dan bantulah dia bukan sebaliknya.
                                
                                     
Tapi niat dan point utama saya kat sini, Aliff is feeling lost and despair. Perlukah kita bersorak gembira? Adakah kita betul2 tiada hati dan perasaan? Adakah kita atau ahli keluarga kita dah cukup sempurna?
                                      
Kita doa yang baik2 dan comment yang baik2 kat ig dan twitter dia, manatahu dapat bantu dia. Dan semoga Aliff kembali sihat, mudah mudahan. Be strong Aliff!
Mcm gini la bila 1st time nampak dia kat tekka dgn satu prempuan… Nk selfie tk jadi… Lambat naik nie bdk. Senior2 dia pon dah berjaya. High-on-dates! Dah makin nonsense. Parents sendiri pon ‘no comment’. Sedih!

Posted by AdriaSarah Abad on Saturday, June 22, 2019
Mendapatkan bukan Bella Astillah telah mendapat sambutan daripada netizens, yang juga meminta orang lain berhenti memberi kritikan kepada Aliff. Seseorang yang berada dalam tekanan, memerlukan sokongan dan tidak dilemparkan dengan kata-kata penyalahgunaan.

                    
                  
Sumber: Bella Astillah




Post a Comment

0 Comments