[VIDE0] 5 Tahun Jauh Di Mata Dan Akhirnya Jauh Selama-lamanyanya…-suami Siti Kharina

[VIDE0] 5 Tahun Jauh Di Mata Dan Akhirnya Jauh Selama-lamanyanya…-suami Siti Kharina

[VIDE0] 5 Tahun Jauh Di Mata Dan Akhirnya Jauh Selama-lamanyanya…-suami Siti Kharina





Mohamad Noor

Pagi ini lebih kurang jam 10 pagi saya mendapat satu panggilan yang memohon saya mengaturkan pengurusan jenaz@h bagi seorang kakitangan sebuah hospital di Selangor. Maka setelah menyelesaikan beberapa perkara, saya terus ke hospital tersebut bagi melihat sendiri situasi di sana.
Saya sudah sedia maklum yang hospital ini sudah melaporkan seorang kakitangannya tidak hadir tugas dan pihak Polis pun sudah mengketegorikan sebagai orang hilang.
Setelah beberapa hari hilang, hari ini terlerailah jawapan bagi kehilangannya apabila kaki tangan yang juga seorang ketua jururawat tersebut dijumpai mat1 di sebuah kondominium yang tidak jauh daripada kawasan Hospitalnya.



saspek yang telah ditangkap polis

Saya fikir setakat itu sahaja saya bercakap berkenaan kronologi kehilangan dan sekarang bertukar menjadi kes pembun0han Arw@h ini,yang selebihnya biarlah pihak berkuasa siasat.
Arw@h sudah berkhidmat di Hospital ini selama lima tahun dan selama itu jugalah arw@h berjauhan daripada suami dan anak-anaknya.
Mungkin ini tidaklah menjadi isu sangat waima kepada suami arw@h sendiri namun saya masih ingat waktu bercakap dengan suami arw@h yang mana arw@h pernah memohon untuk bertukar ke hospital berdekatan dengan keluarga namun belum menjadi kenyataan.

Hari ini ada jiwa bernama suami dan anak terpaksa terus berjauhan selama-lamanya, apa yang boleh diharapkan kini cuma dipertemukan semula di alam yang kekal abadi di “sana” nanti. Semoga terus tabah kepada suami arw@h kerana Allah menguji sepadan dengan kekuatan kita yang sudah semestinya Allah lebih tahu hikmahnya.
Arw@h siap dibedah siasat lebih kurang jam 3 petang dan siap dimandikan, dikafankan serta disolatkan sebelum solat Asar. Jenaz@h seterusnya dibawa ke kampung halamannya di Seri Menanti,Negeri Sembilan untuk dikebumikan.
Solat jenaz@ah arw@h di hospital terpaksa dilakukan di bahagian parkir bahagian forensik hospital dek kerana terlalu ramai yang mahu solatkan arw@h, hal ini sudah semestinya menyokong dakwaan yang mengatakan arw@h ini sangat baik orangnya serta sangat dekat dihati para petugas hospital.

Saya mewakili Skuad Pengurusan Jenazah – SPJ Malaysia menzahirkan ucapan takziah kepada ahli keluarga Almarhumah serta kami memohon maaf andai ada kekhilafan dalam menguruskan jenaz@h Arw@h.
Bahagian arw@h dh selesai namun sekarang mencari keadilan bagi arw@h dan memastikan pelaku kej@m ini dibawakan ke muka pengadilan selayaknya. Insyaallah.
Bertahun jauh di mata, kini hanya nama tinggalan menjadi penganti diri…
sumber; Mohamad Noor
Jom tonton video pengebum1an beliau…

Post a Comment

0 Comments