Najib Main Jetski Di Langkawi,Lupa Pula Nak Inform Mat sabu

Najib Main Jetski Di Langkawi,Lupa Pula Nak Inform Mat sabu

Najib Main Jetski Di Langkawi,Lupa Pula Nak Inform Mat sabu

Pasti ramai tahu bahawa King Of Troll atau Bossku, Najib Razak bekas Perdana Menteri Malaysia yang dulu dihina teruk sekarang menjadi satu fenomena sedang beristirehat di Langkawi.
Kehadiran beliau di Langkawi seperti seorang artis luar negara yang popular hadir. Semua yang hadir sanggup berhimpit semata mata untuk mengambil gambar selfie bersama Najib Razak.
Semalam kecoh di media sosial apabila Najib Razak yang sebelum ini tidak pernah buat telah buat sesuatu yang mengejutkan dengan secara tiba tiba memetik nama Anugerah Juara Lagu. AJL33 berlangsung malam semalam yang dimenangi oleh Hael Husaini dan Dayang Nurfaizah.

BOSSKU NAJIB RAZAK PULA KOMEN PASAL AJL 33

Sesuatu yang tidak pernah dijangka apabila Najib Razak tiba tiba update status di laman rasmi facebook dan twitter beliau berkenaan Anugerah Juara Lagu 33.
Di Facebook juga …
Rupanya ini lah sebab sebenar kenapa Najib Razak rasa seperti dipanggil .. hahah!
Memang kelakar la Najib Razak ni sekarang ..

Najib singgah beli coklat, ramai ajak selfie

Najib dipercayai merujuk kepada tindakan pihak yang membuat laporan polis terhadapnya berhubung programnya di pulau peranginan berkenaan.
Lima laporan polis berkenaan dibuat oleh ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).
Terdahulu, pemimpin Bersatu yang juga merupakan Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia (KKMM) Eddin Syazlee Shith berkata laporan polis berkenaan dibuat “menjaga ketenteraman awam” pulau peranginan berkenaan.
Ketua Bersatu Negeri Sembilan Rais Yatim bagaimanapun berkata tiada keperluan untuk laporan polis terhadap Najib yang “sekadar jalan-jalan di Langkawi dan lepak dengan kenalan”.
Gelaran Raja Troll diberikan Najib susulan pendekatan sindiran dan sinis seumpamanya dalam membuat kenyataan mengkritik atau membalas kritikan seteru politiknya, terutamanya pemimpin Pakatan Harapan.
Dalam sebuah video yang dimuat di akaun peribadi bekas perdana menteri itu, Najib dilihat dikerumuni orang ramai yang mahu bergambar dengannya.
Mungkin pertama kali melihat Najib yang tiba-tiba muncul di sebuah pasaraya mini di Langkawi, masyarakat setempat tidak melepaskan peluang untuk bersalaman dan ‘selfie’ dengannya.

Najib Razak Main JetSki Tapi Ada Pesanan Untuk Mat Sabu

Jangan terkejut jika Najib Razak muat naik apa apa jumlah like akan jadi beribu tidak sampai 1 minit. Seperti semua orang ternanti nanti apa update terbaru dari Mantan Perdana Menteri ini.
Baru baru ini beliau telah pergi ke pantai Langkawi bersama anak lelakinya untuk bermain Jetski. Tetapi beliau ada pesanan untuk Mat Sabu ..
Saya jalan-jalan Langkawi, ada orang lapor polis.
Saya lupa inform Mat Sabu saya pergi pantai main jet ski tadi.
Nanti kalau ada orang buat report minta hantar Tentera Laut, saya ok.
Saya ready.
Ada ada je la Najib Razak ini .. hahaha!
sumber : KL VIRAL

Post a Comment

0 Comments