“Kami Bertiga Dah Ada Hubungan Yang Baik,”- Perjelas Isu Konflik Rumah Tangga, PU Abu Mohon Maaf

“Kami Bertiga Dah Ada Hubungan Yang Baik,”- Perjelas Isu Konflik Rumah Tangga, PU Abu Mohon Maaf

“Kami Bertiga Dah Ada Hubungan Yang Baik,”- Perjelas Isu Konflik Rumah Tangga, PU Abu Mohon Maaf:


Kisah rumah tangga yang membabitkan Pencetus Ummah Abu Sufyan dan isterinya, Ain ‘Afini Latif sering menjadi perbualan hangat di kalangan netizen di laman media sosial.


MH telah berkesempatan untuk bertemu dengan Abu untuk mendapatkan penjelasan daripadanya mengenai isu rumah tangganya, semalam

Lalu, Abu atau nama sebenar Mohd Abu Sufyan Mohd Mokhtar Rozaidi menjelaskan hubungan dia bersama Ain dan juga Hana telah bertambah baik.

“Berkaitan isu saya dengan Ain dan Hana, saya anggap kami bertiga dah ada hubungan yang baik, tak ada bergadoh, saya dengan Ain pun okey,

“Saya ingat selepas saya selesai perbicaraan, perkataan yang keluar daripada mulut abang Ain, tiada dendam antara kita, maknanya saya dan Ain ada hubungan yang baik,

“Dan keluar juga perkataan daripada mulut Ain, kami ahli keluarga dah rehda dengan segala apa yang berlaku,

“So apa yang berlaku dengan saya, Ain serta Hana mungkin satu jalan cerita yang mungkin kami bertiga untuk ambil pengajaran untuk memberikan kehidupan kami yang lebih baik sebelum ni,

Dalam pada itu, pendakwah yang berusia 25 tahun itu memohon maaf kepada semua pihak dan menghentikan segala kritikan terhadap dirinya.

“Di kesempatan ini juga, saya nak memohon maaf kepada mereka diluar sana, netizen tambahan pula di bulan yang mulia ni jadi nak memohon maaf,

“Saya harap netizen dekat luar sana berikan saya ruang untuk berubah menjadi orang yang lebih baik, doakan saya yang baik-baik, doakan bayi dalam kandungan Ain baik-baik dan juga doakan hubungan baik kami terus menjadi baik supaya tidak lagi berlaku sesuatu yang tidak baik dalam hubungan kami,

“Terima kasih atas kecaman, kritikan, hinaan yang telah diberi, saya anggap segala kecaman itu adalah nasihat untuk saya menjadi manusia yang lebih baik,

Terdahulu, Abu dan isterinya telah hadir di Mahkamah Rendah Syariah Klang pada 15 Mei yang lalu bagi untuk menyelesaikan urusan penceraian mereka.



Post a Comment

0 Comments