Serabut Dan Tidak Terurus....Ramai Terkejut Lihat Penampilan Terkini KJ

Serabut Dan Tidak Terurus....Ramai Terkejut Lihat Penampilan Terkini KJ

Serabut Dan Tidak Terurus....Ramai Terkejut Lihat Penampilan Terkini KJ

Semalam, bekas Menteri Belia dan Sukan iaitu Khairy Jamaluddin ada memberi sedikit ceramah politik di Semenyih sempena PRK yang bakal berlangsung.

Ceramah Khairy Jamaluddin yang lebih mesra disapa KJ itu telah mendapat liputan dari portal Sinar Harian. Dan apabila dikonsi di laman FB, ianya menjadi tumpuan para netizen.

Namun yang menjadi tumpuan para netizen bukanlah tentang topik politik tetapi penampilan terkini Khairy Jamaluddin ketika di ceramah berkenaan.

Melalui penampilan terbaru Khairy Jamaluddin, beliau dilihat menyimpan jambang.

Netizen menulis komen dan mengatakan bahawa penampilan KJ itu agak mengejutkan dan tidak kemas selain memperlihatkan wajahnya nampak agak tua.

Ini antara komen netizen:

Amirul Faisal Ishak: “Khairy Jamaluddin YB, minta potong la rambut dan jambang tu YB. Tinggal Tall & Dark je ni. Handsome hilang dah.

Noraina Samsuddin: “Ni ke yg dlu tall dark and handsome tu?? Serabut nape skang??

Dheng Purnama: “Serabai Dan nampak tua… penampilan pada Mata saya ..mcm Tak terurus pada gambar Ni.. bukan niat nak mengeji n mengutuk ,tpi pndangan dri Mata saya.

Wan Danial: “YB Jagalah imej sedikit. Penampilan itu penting. Jgn buat muka peminta sedekah/muka gelandangan. Kuatkan semangat.. Jngan tunjuk putus asa. Duit banyak tpi buat selekeh pulak.

Musstapa Ahmad: “awat serabai sangat kj!, kalau ye pun kemas le sikit diri tu. takkan lepas tak jadi menteri tak perlu jaga penampilan. dulu segak bergaya sekarang dah macam bangla di tinggal kekasih. kj, ubah balik penampilan diri tu.

Azlan Ishak: “Tak terurus dah wa tengok kj ni…kusut memikirkan umno bn yg bobrok…ditabah ngan ph yg celaru…muka mcm baru naik dari laut dalam jek dah wa tngok….kah3

Samsuri Syam: “Cukur le jambang ko tu…dah macam gelandangan pulak dah

Kalam Nur Kursi: “Semua org ada masalah, ramai yg lebih teruk pada KJ, tapi taklah sampai nak jadi mcm tu. Agak2 lah KJ. Jagalah penampilan tu.


Agak2 lah KJ. Jagalah penampilan tu.





Post a Comment

0 Comments