Di Raba Tangan Berbulu,Trump Kata OK

Di Raba Tangan Berbulu,Trump Kata OK

Di Raba Tangan Berbulu,Trumpp Kata OK

JIKA anda ingin melihat realiti bagaimana racun politik Donald Trump memberi kesan kepada kehidupan masyarakat, anda tidak perlu melihat terlalu jauh.

Pada Ahad, seorang wanita telah diraba dalam sebuah penerbangan Southwest Airlines dari Houston ke Albuquerque oleh seorang lelaki yang dilaporkan mempertahankan dirinya dengan berkata Donald Trump juga meraba.

Wanita itu, yang hanya dinyatakan dalam aduan sebagai C.W, berkata dia sedang tidur di tempat duduknya dan tiba-tiba berasa 'pakaiannya bergerak' dan terdapat tangan menyentuhnya dari belakang di bahagian tali coli.

Pendakwaraya berkata lelaki itu adalah Bruce Michael Alexander, 49, dari Tampa dan ditangkap sebaik sahaja pesawat mendarat.

Jari-jarinya sepadan dengan keterangan yang diberikan oleh wanita berkenaan kepada pihak berkuasa yang disifatkan sebagai besar dan berbulu dengan kuku yang kotor.

Alexander pada mulanya tidak mengaku menyentuh wanita itu, tetapi selepas dia digari dia berkata 'Presiden Amerika Syarikat kata meraba bahagian sulit mereka adalah biasa', menurut aduan.

Alexander didakwa melakukan hubungan seks secara kasar pada Isnin, satu pertuduhan yang membawa hukuman denda maksimum AS$250,000, serta dua tahun penjara.

Mangsa menggambarkan bagaimana serangan itu berlaku 15 hingga 20 minit dalam penerbangan selepas dia tertidur.

Pada mulanya dia mengandaikan sentuhan itu adalah satu kemalangan, jadi dia mengabaikannya.

Bagaimanapun, kira-kira 30 minit kemudian, ia dilaporkan berlaku buat kali kedua, apabila dia merasakan tangan Alexander merangkul belakang lengannya dan meraba buah dadanya.

Pada 2005 rakaman audio tersebar dengan Trump kedengaran berkata: "Jika anda terkenal, mereka biar saja anda lakukan. Anda boleh lakukan apa sahaja.
"Raba alat sulit mereka. Anda boleh lakukan apa sahaja."

 -nbcnews

Post a Comment

0 Comments