Banyak Cabaran Isteri Kedua Ashraf Muslim Hamil Lagi

Banyak Cabaran Isteri Kedua Ashraf Muslim Hamil Lagi

Banyak Cabaran Isteri Kedua Ashraf Muslim Hamil Lagi
Bergelar ayah kepada tiga cahaya mata dan suami kepada dua isteri, bukanlah mudah buat Ashraf Muslim.

Namun atas semangat kasih sayang dan dikelilingi oleh insan-insan yang sangat memahami membuatkannya semakin matang. Dengan anak-anak yang semakin membesar membuatkan Ashraf perlu sentiasa berlaku adil demi menjaga hati semua kesayangannya.


Walaupun sebelum ini ada cabaran yang terpaksa dilalui oleh Ashraf tapi dia dah berjaya buktikan bahawa masih ada ruang yang lebih baik boleh dilakukan jika kita sentiasa ikhlas dan yakin pada-Nya.

Kini, isteri keduanya, Wan Sakinah Ahmad Saburi sedang hamil anak ketiga. Nampak gayanya makin bertambah ahli keluarga Ashraf dengan kehadiran anak keempat bersama dua isterinya.


Menerusi Instagram Ashraf beliau ternyata cukup bahagia dan mendoakan yang terbaik untuk keluarganya.

“InsyaAllah bilangan @ashrafslegacy akan bertambah. Doakan yang terbaik untuk keluarga AM yer”.

#sarahashraf #adamashraf #anasashraf Next….

Rata-rata peminat Ashraf juga kagum dan respect dengan kedua-dua isteri Ashraf kerana sentiasa akrab dan saling memahami serta menyokong antara satu sama lain.

“Keluarga yang buat semua orang senyum bila tengok family ni. I like ur family. May allah bless ur family”
“Dr.dayana ur such a great wife..ikhlasnya hati mu..tak semua wanita kat luar sane sanggup bermadu kasih and the best part ..both of u like a bff..salute!! Good husband @ashrafmuslim”
“Alhamdulillah..In Shaa Allah bahagia selamanyer”..



Mahu beri yang terbaik untuk anak-anak

Pujian juga harus diberi kepada kedua-kedua isteri Ashraf iaitu Dr Noor Dayana Lokman dan Sakinah kerana masing-masing sentiasa rapat dan berkongsi pendapat dalam membesarkan anak-anak mereka.

Selaku ketua keluarga, Ashraf sentiasa mengharapkan anak-anak membesar dengan sempurna dengan dua orang ibu yang penyayang.

Rasa sangat bertuah dan cukup berterima kasih kerana mama dan ibu kerana tak pernah mengeluh menjaga permata hati kita.


Ashraf mengakui walaupun kadang-kadang rasa nak bersilat uruskan anak-anak, tapi itulah yang mengajarnya untuk menjadi seorang ayah yang hebat. Anak-anaklah sumber inspirasi dalam meneruskan hidup.

Apa yang penting jagalah amanah Allah ini seperti mana nabi kita Muhammad saw menjaga dan mendidik anak-anaknya. InsyaAllah akan dapat kebahagiaan tak terkira nanti.

Sumber: Instagram Ashraf Muslim

Post a Comment

0 Comments