Netizen berjaya kesan individu penyebab, Raja Permaisuri tersinggung & tutup akaun Twitter.Patutlah...

Netizen berjaya kesan individu penyebab, Raja Permaisuri tersinggung & tutup akaun Twitter.Patutlah...

Netizen berjaya kesan individu2 penyebab, Raja Permaisuri tersinggung & tutup akaun Twitter.Patutlah..






Ramai dalam kalangan netizen meluahkan rasa sedih selepas mendapat tahu bahawa Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah telah menutup akaun Twitter baginda.

Ada yang mendakwa Raja Permaisuri menyahaktifkan akaun twitter, selepas terdapat beberapa tweet daripada beberapa individu yang tergamak mengkritik dan mengecam baginda Permaisuri.

Tidak dinafikan, selepas disiasat memang banyak komen-komen negatif yang dilemparkan terhadap baginda, sehingga hilang rasa hormat mereka terhadap institusi beraja.

Berdasarkan hasil carian, para netizen telah berjaya mengenal pasti beberapa individu yang didakwa mengeluarkan kenyataan berbaur kritikan terhadap Raja Permaisuri Agong.

Ini antara komen dan tweet negatif yang dilemparkan terhadap permaisuri agong, ada di antara mereka menyifatkan bahawa netizen terlalu obses dan mengagung-agungkan kerabat diraja.

                           
                
                         
                    
Boleh dikatakan, ramai yang geram dengan komen-komen negatif tersebut. Rata-rata mencadangkan agar tindakan setimpal harus dikenakan kepada individu terbabit.

Sumber : Twitter




Post a Comment

0 Comments