Tiba-tiba Sajat Tunjuk Gambar Ketiak,Tak Adalah Cantik Sangat Pun

Tiba-tiba Sajat Tunjuk Gambar Ketiak,Tak Adalah Cantik Sangat Pun

Tiba=tiba Sajat Tunjuk Gambar Ketiak,Tak Adalah Cantik Sangat Pun

Usahawan kosmetik terkenal, Nursajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad berkongsi sebuah foto di hospital akibat mengalami alahan.
Perkara itu dikongsi menerusi sebuah entri di akaun Instagram miliknya buat tatapan umum.
Sajat seolah-olah menggambarkan tidak menyenangi isu yang menimpa dirinya semalam.

“Naik allergy kita hari ini, disebabkan cerita semalam, adoiii siapa nak jawab ni!
“Satu badan naik merah-merah sampai ketiak pun merah-merah,” tulisnya sebagai kapsyen.
Semalam, seorang Wanita bernama Yusmiliati Mohamed Yusof mendakwa telah dianiaya oleh usahawan kosmetik tersebut.
Menurut Yusmiliati, pihak Nursajat telah melemparkan bermacam tuvduhan palsu terhadap dirinya ekoran kegagalannya membantu usahawan itu menukar jantina “lelaki” kepada “perempuan” pada kad pengenalannya menerusi urusan bersama Jabatan Pendaftaran Negara Malaysia (JPNM).
Wanita itu juga meminta Nursajat tampil memohon maaf dalam tempoh masa 48 jam dari tarikh sidang media yang diadakan semalam.
Sajat tak mahu minta maaf
“SAYA tak akan memohon maaf,” kata usahawan kosmetik Nur Sajat mengenai tuntutan permohonan maaf secara terbuka daripada seorang individu bernama Yusmiliati Mohamed Yusof, semalam.
“Kenyataan yang diberikan wanita itu ada yang bercanggah dan mungkin mempunyai kepentingan tertentu. Saya tidak pernah minta tukar jantina dan ia sangat melucukan. Geli hati saya mendengarnya.
“Bagi saya, netizen sudah tahu siapa nama saya yang sebenar menerusi beberapa kes saya di Mahkamah sebelum ini. Sudah jelas terpapar nama saya dalam berita di televisyen mengenai isu GST (Cukai Barang dan Perkhidmatan) yang dikenakan terhadap saya sebelum ini,” katanya.
Sajat turut mendakwa wanita terbabit sengaja menggunakannya untuk tujuan tertentu.
“Saya mengenalinya daripada seorang kenalan. Saya diberitahu dia bekerja di sebuah kelab di Kuala Lumpur. Saya enggan komen lebih lanjut kerana saya rasa dia sengaja menggunakan saya untuk tujuan publisiti atau perkara lain.
“Mungkin juga dia nak popular. Apa yang didedahkan sangat melucukan. Bagi saya pihak polis tidak akan menahan seseorang itu tanpa usul periksa. Pasti ada bukti dan perkara yang dibuat,” katanya.
sumber: hmetro 

Post a Comment

0 Comments