Nabil, Jihan lalu depan saya pun tak tegur saya – Vida

Nabil, Jihan lalu depan saya pun tak tegur saya – Vida

Nabil, Jihan lalu depan saya pun tak tegur saya – Vida


KUALA LUMPUR – Kekecewaan Datuk Seri Aliff Syukri yang mendakwa tidak mendapat layanan yang baik sebagai penaja Gegar Vaganza (GV) 5 mendapat sokongan rakan baiknya, Datuk Seri Vida.

Vida dalam hantaran di media sosial berkata, sebagai penaja yang membayar RM2.6 juta secara tunai tetapi didakwa ‘menumpang’ dalam program GV memang menyakitkan.

“Padahal tiada penaja, ke laut rancangan. Walaupun ada penaja lain tapi kalau penaja promote produk kena hentam. Annoying la..ganggula. Macamana nak cari sales kalau tak promote produk. Kesian Aliff Syukri.

“Macam saya juga, asyik kena hentam sahaja. Saya pula tarik handbrake tahun ini.
Nak rest..cari idea baru tapi ada jiwa GV saya pergi juga semalam,” ujarnya lagi.

Semalam, Aliff sebagai GV5 meluahkan kekecewaan kerana tidak diberi ruang dan seakan dipermainkan kerana acara yang sepatutnya beliau mempromosi singlenya dipotong oleh penerbit pada acara pembukaannya semalam.

Vida juga menganggap dia seperti tidak diundang ke program GV walaupun diundang.
“Nabil dan Jihan tiga kali lalu depan saya usahkan tegur, pandang pun tak.Ya Allah..begini rupanya ya..nasib penaja,” katanya.- MalaysiaGazette
Taja juta-juta habis manis sepah dibuang, kata Aliff Syukri

KUALA LUMPUR – Penaja program Gegar Vaganza (GV) Musim Ke-5, Datuk Seri Aliff Syukri kesal dengan layanan Astro terhadapnya semasa konsert final yang berlangsung semalam.
Aliff terkilan apabila beberapa orang rakannya yang juga usahawan produk tempatan terkenal tidak dibenarkan menari bersama di atas pentas GV bagi mempromosikan lagu baharu berjudul Biar Apa Orang Kata.
“Habis madu sepah dibuang itulah yang saya rasa bila dah taja berjuta-juta.
“Saya masih kuat walaupun terasa menyesal dengan apa yang berlaku malam tadi.
“Walaupun saya letih tapi sanggup kerja hari ini, walaupun hati sedih dilayan persis budak sekolah,” katanya menerusi Instagram.
Difahamkan penyanyi lagu Bobo Dimana ini bakal mengadakan satu sesi sidang media bagi menjelaskan situasi sebenar dalam masa terdekat.
Bagaimanapun, Pengurus Saluran Astro Ria, Emarina Mohd Kamal berkata, tiada isu yang timbul pada peringkat awal kerana semuanya sudah dinyatakan secara jelas dalam perbincangan sebelum konsert berlangsung semalam.
Namun Emarina menganggap berlaku salah faham dan mahu mendengar kenyataan daripada Aliff terlebih dahulu.
“Sebenarnya, kita dah bincang dengan Datuk Aliff yang dia boleh menyanyi, semuanya dah dinyatakan dengan jelas.
“Bagi kami semuanya dah selesai, apa dia minta kita dah penuhi seperti telah dijanjikan cuma mungkin ada salah faham,” katanya. 

Post a Comment

0 Comments