Suara Mengilai Muncul Ketika Sedang Karokae,Semua Terdiam

Suara Mengilai Muncul Ketika Sedang Karokae,Semua Terdiam

Suara Mengilai Muncul Ketika Sedang Karokae,Semua Terdiam
Kali ni admin nak share satu video dimana budak-budak remaja ni sedang kusyuk berkarokae tiba- tiba ada pulak suara latar yang join, nyaring betul suara latar tu dik oi.

Admin baru tonton belum ada kat situ lagi dah rasa seramnya. Sejurus terdengar suara lolongan atau pekikan ”somebody” yang tak diketahui tu mereka terus suruh kawan yang tengah dok kusyuk tarik habis diam sebab ada suara yang pelik join mereka nyanyi.

Kalau admin, dah bukak langkah dulu dah hahaha. Bukan apa mula-mula suara nanti jumpa face to face pulak dengan ”somebody” tu. Admin tak tau la kalau-kalau suara latar tu sebenarnya nak suruh yang nyanyi tu diam ke apa?? tapi apa yang penting memang seram ko!!

Korang rasa tempat yang mereka karokae tu keras ke apa??sebab suara tu bukan calang-calang orang boleh tiru..suara tu memang real sebijik macam cik ponti kita.bagi pendapat admin sendiri memang suara cik ponti pun huhuhu.

Apa yang penting korang yang pasang niat nak karokae dengan kawan-kawan tu bawak-bawak la siasat dulu tempat karokae tu..yela takut jadi macam kawan kita yang dalam video nih. tak pasal-pasal jer rasa takut padahal nak happy2 dengan hilangkan stress bersama rakan taulan kat tempat ‘Karok’ tu

Tanpa membuang masa korang tonton lah sendiri video kat bawah ya..
Sila tonton video:

Post a Comment

0 Comments