Rakan Dedah Punca Lelaki Tampar Awek Dalam Video..Patut Laa..

Rakan Dedah Punca Lelaki Tampar Awek Dalam Video..Patut Laa..

Rakan Dedah Punca Lelaki Tampar Awek Dalam Video..Patut Laa..
Rekan dedah Punca lelaki tampar awek dalam video viral|”


Teman wanita dia melawak kasar sangat dengan dia dan dia gagal mengawal diri,” demikian jelas Enin, rakan kepada pasangan dalam video viral di media sosial baru-baru ini.

Jelas Enin, teman wanita kepada rakan lelakinya itu bergurau secara kasar menyebabkan lelaki itu berang dan gagal mengawal diri lalu ‘naik tangan’. Namun jelasnya, kedua-duanya sudah berdamai dan meminta netizen berhenti menyebarkan video tersebut.

Berdasarkan screenshot yang dimuat naik, individu terbabit menulis,

“Okey, macam ini cerita dia. Dia terjumpa gambar lelaki lain dengan aku. Selepas itu aku bohong dia, kata lelaki itu pakwe (teman lelaki) baru.

“Selepas itu dia naik geram la. Memang patutlah marah. Tapi tak sangka sampai macam tu. So please jangan duk viral,” tulis individu terbabit.

Terdahulu, viral di media sosial video seorang lelaki menampar teman wanitanya dan kejadian itu sempat dirakam oleh orang awam sebelum memuat naik video itu di Instastory.

Rata-rata netizen menyelar tindakan lelaki terbabit yang tergamak memukul wanita yang sepatutnya dilindungi, bukannya dikasari.

Post a Comment

2 Comments

Mrs Pip said…
hurm, gurau kasar mcm mana pun, still tak boleh main pukul2...
kak tie said…
betul tu...senang2 je pukul anak orang