Nourul Wahab dedah tak solat sepenuh waktu tapi .....

Nourul Wahab dedah tak solat sepenuh waktu tapi .....

Nourul Wahab dedah tak solat sepenuh waktu tapi

PENYANYI Nourul Wahab nyaris mengalami kemurungan kerana terlalu memikirkan masa depan dia dan anaknya, Ayu Nazirah kira-kira 10 tahun lalu. 
Nourul atau nama sebenarnya Noorul Huda Abdul Wahab, 41, bagaimanapun bersyukur kerana Allah sentiasa membantunya biarpun dia tidak melaksanakan solat lima waktu sepenuhnya.
"Nah ni gambar lama. Tahun 2009 kalau tak silap. Tahun haru biru tapi alhamdulillah Allah selalu bantu walaupun kami bukanlah yang jenis solat lima waktu. Habaq sungguh ni.
"Tahun itu ekonomi mula menurun. Sebab kami tak reti uruskan kewangan. Muka senyum tapi dalam hati Allah saja yang tau. Kena macam-macam masa ni lagi 12 bulan kot nak jumpa Mr. Depp.

Nourul turut memuat naik foto dia pada 10 tahun lalu.
"Saya sangat sedih. Hampir kemurungan. Fikir masa depan, fikir seorang, fikir @ayu_ace, dan macam-macam lagi," katanya menerusi laman Instagram pada Rabu.
Ayu yang kini berusia 21 tahun adalah anak sulung hasil perkahwinan pertama Nourul dengan komposer Ajai pada 1996 dan mereka bercerai pada 2007.
Menurutnya, dia bernasib baik mempunyai dua sahabat yang banyak membantu dan menerima dirinya bukan sebagai seorang selebriti.
"Mungkin anugerah Allah sedia ada, rimas dengan pemikiran negatif. Jadi cari kawan yang positif.
"Nasib ada @idanoreason dan @suzzieah mereka lah yang banyak bantu dan selalu gembira bersama sebab mereka terima saya seadaanya. Bukan sebagai artis," ujarnya.
Dalam pada itu, Nourul turut bersyukur dipertemukan dengan suaminya yang mengubah kehidupan dan memberi pengetahuan serta kebahagian sepenuhnya.
Nourul dan suami serta anak-anaknya.
"Itu kisah dulu. Alhamdulillah Allah pertemukan seorang hambaNya yang boleh membimbing dan mengubah hidup 360 darjah. Beri pengetahuan dan kebahagiaan yang semaksimanya.
"Saya belajar mengenai banyak perkara melalui dia terutamannya tentang kehidupan ini. Bertuahnya kami. Bersyukur sangat-sangat. #Alhamdulillah. Tengok semula kehidupan anda.
"Macam mana perubahan anda. Kalau belum berubah, buatlah perubahan. Maksudnya perubahan yang lebih baik. Dari segi emosi, pemikiran, rohani dan juga yang paling penting ekonomi," katanya.
Nourul yang kini hamil enam bulan berkahwin dengan Eric Daniel Depp pada 6 Jun 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata, Zachary Depp dan Raphael Depp.

Post a Comment

0 Comments