Anwar Bukan Pengganti Tun M! – peramal popular Thailand bongkar sesuatu akan berlaku

Anwar Bukan Pengganti Tun M! – peramal popular Thailand bongkar sesuatu akan berlaku

Anwar Bukan Pengganti Tun M! – peramal popular Thailand bongkar sesuatu akan berlaku

 | KUALA LUMPUR – Seorang peramal wanita baru ini meramalkan bakal berlaku tangkapan besar-besaran di Malaysia pada November 2018 dan pergolakan berlaku dalam negara ini sehingga tahun hadapan.


Peramal Thailand yang juga pernah menjangkakan berlakunya gempa bumi di Sabah dan kehilangan kapal terbang sebelum ini, Navaracha Pinitlokakorn aka Prai terbaru sekali lagi membuat ramalan kali ini tentang Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Katanya Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak akan menjadi Perdana Menteri, dalam masa yang sama Tun Dr Mahahir Mohamad bakal mengalami masalah kesihatan yang serius menjelang Jun tahun hadapan.

Berdasarkan video di yputube yang berdurasi 8:47 minit, dia mendakwa dalam masa dua tahun, satu fenomena alam yang aneh akan menyebabkan Semenanjung Malaysia akan ‘berpecah’ menjadi dua.

Beliau juga memberi amaran bahawa dalam tempoh dua tahun akan datang, Malaysia akan mempunyai beberapa bencana, dan antara struktur yang terjejas teruk termasuk bangunan 50 tingkat yang terletak berhampiran persimpangan jalan raya di Kuala Lumpur.

Kemalangan juga ramalannya mungkin berlaku di kPergunungan Titiwangsa.

Navaracha Pinitlokakorn terkenal kerana memiliki keupayaan psikik sejak muda menjadi, banyak ramalannya yang menjadi realiti.

Ini termasuk gempa bumi dan tanah runtuh utama di Thailand, pada bulan Jun dan Julai tahun ini, di tempat seperti Phuket, Krabi, Phang Nga, Siam Bay, selain letusan gunung berapi di Indonesia

DALAM ARTIKEL YANG BERLAINAN PULA ANWAR IBRAHIM BAKAL BERTANDING 6 PENJURU DI PD

PORT DICKSON – Perkembangan Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson menjadi semakin menarik meskipun Umno dan BN tidak meletakkan calon, selepas ramai pihak termasuk yang individu tampil menyatakan hasrat untuk bertanding di kerusi itu.

Dalam masa semakin suntuk iaitu dengan esok adalah hari penamaan calon, setakat ini Pas dan dua individu telah menyatakan hasrat untuk mengambil bahagian di kerusi berkenaan, selain Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pesara Tentera Udara Diraja Malaysia, Leftenan Kolonel (B) Mohd Nazari Mokhtar mewakili Pas, bekas Menteri Besar Negeri Sembilan Tan Sri Isa Abdul Samad dan personaliti media sosial, Stevie Chan Keng Leong sebagai calon bebas.

Bagaimanapun, Parti Rakyat Malaysia yang sebelum ini menyatakan hasrat untuk bertanding belum diketahui keputusannya manakala bekas senator Datuk Mohd Ezam Mohd Nor yang juga merupakan bekas pegawai Anwar pula belum mengumumkan pendiriannya.

Semalam, Mohd Ezam dipetik sebagai berkata mengakui menerima desakan daripada rakan lama untuk beliau bertanding dalam PRK itu.

Sekiranya semuanya jadi, PRK Parlimen Port Dickson dijangka akan menyaksikan pertembungan enam penjuru.

Bagaimanapun, jumlah calon yang bertanding hanya akan diketahui esok pada hari penamaan calon yang akan bermula pada 9 pagi di Dewan Majlis Perbandaran Port Dickson, di sini.

Suruhanjaya Pilihan Raya menetapkan 13 Oktober ini sebagai hari mengundi manakala 9 Oktober hari pengundian awal.

Kerusi Parlimen Port Dickson dikosongkan oleh penyandangnya Datuk Danyal Balagopal Abdullah, 68, pada 12 Sept lepas untuk membolehkan Anwar yang baru-baru ini menang tanpa bertanding jawatan Presiden PKR, untuk bertanding dan kembali ke Dewan Rakyat.

Pada PRU14, 9 Mei lepas, Danyal Balagopal memenangi kerusi itu dengan majoriti selesa 17,710 undi mengalahkan calon BN Datuk V.S. Mogan dan Mahfuz Roslan daripada PAS.
Kerusi Parlimen Port Dickson, yang merupakan kubu kuat PKR sejak 2008, mempunyai lima kerusi Dun iaitu Chuah dan Lukut, masing-masing dikuasai DAP, Bagan Pinang dan Linggi (BN) dan Sri Tanjung (PKR). – Bernama

Fengshui Master on Anwar’s chances to be PM
Pakar Fengshui itu memutuskan Anwar berusia 46 tahun nasibnya agak bagus, tetapi selepas berusia 51 tahun akan ada perubahan yang mendadak, jawatan dan kedudukannya akan tergugat, seterusnya Anwar Ibrahim akan mempunyai harta yang banyak tetapi tiada kedudukan, beliau dinasihatkan supaya buat langkah-langkah yang terbaik untuk diri sendiri. 
Secara kebetulan selepas 5 tahun, ramalan itu terbukti, Anwar Ibrahim dipecat oleh Mahathir.
Pakar Fengshui itu juga berkata satu masa nanti di Bukit Mertajam akan lahir seorang perdana menteri, pakar tersebut meramalkannya pada ketika waktu itu, Ramalan yang lepas mungkin boleh memberi bukti dan kepastian yang tepat. 
Seterusnya pakar Fengshui itu berkata, tidak eloknya jika batu-batu di bukit itu ditarah dan diusik, pasti akan merosakkan kedudukan Fengshui di kawasan yang mana umpama perpatah Cina dalam Fengshui, kawasan itu seperti seekor harimau sedang berehat akan menjadi seekor naga jika ia terjaga, jika bukit itu dirosakkan bagi Anwar Ibrahim mahukan jawatan perdana menteri itu pasti akan tergugat, kecuali Anwar Ibrahim dapat tembusi nasib Fengshui bertukar boeh menjadi menteri dan mempunyai kuasa yang luar biasa, jika tidak niatnya itu boleh diabaikan sahaja.
Mirip wajah Anwar Ibrahim kurus di pipi dan dagu, dalam Fengshui ia kurang bermaya untuk menjadi menteri, Cara beliau mengarahkan orang memang benar dia mampu tundukkan orang, tetapi ia akan tersekat di tengah jalan sahaja. 
Cuping telinganya luas dan timbul, bermakna mempunyai sikap degil tidak mahu mengalah, kedudukan telinganya tinggi dari muka, memang seorang bijak yang luar biasa; lekuk atas bibir berbentuk tajam dan bergigi tajam, mempunyai sifat bentuk tubuh yang gagah dan bijak berkata-kata.
Pada masa itu pakar Fengshui itu berkata, jika ditilik mengikut dari segi wajah dan tarikh lahir (Bazi) Anwar Ibrahim, penghujung dan sisa-sisa hidup Anwar Ibrahim kesepian dan keseorangan, tersirih dari pergaulan kawan-kawan. Dan nasihatkan Anwar Ibrahim supaya jangan terlalu syok sendiri, perlu bijak menggunakan orang lain, ia boleh membantu untuk masa tua beliau.

Post a Comment

0 Comments