Lelaki Berani Ini Berjaya Merakam Aktiviti Pel@curan Di Salah Sebuah Hotel Terkemuka Dijalankan, Apa Yang Dirakam Sangat Mengejutkan:

Lelaki Berani Ini Berjaya Merakam Aktiviti Pel@curan Di Salah Sebuah Hotel Terkemuka Dijalankan, Apa Yang Dirakam Sangat Mengejutkan:

Lelaki Berani Ini Berjaya Merakam Aktiviti Pel@curan Di Salah Sebuah Hotel Terkemuka Dijalankan, Tetapi Apa Yang Dirakam Sangat Mengejutkan:



Selain terkenal di kalangan wanita sebagai syurga membeli-belah di Mangga Dua dan Tanah Abang, Jakarta turut terkenal di kalangan pengunjung lelaki sebagai syurga hiburan.

Jika di Bangkok, Pattaya adalah syurga seks paling banyak dikunjungi di dunia. Pertunjukkan seks dan tarian transeksual merupakan tarikan utama pelancong di bandar yang terletak di pesisir Teluk Thailand, sebelah Tenggara Bangkok ini.

Anda tidak perlu menunggu malam jika ingin mencari pelacur.

 Mereka boleh ditemui 24 jam di sini. Pondan cantik juga ditawarkan di sepanjang jalan di bandar Pattaya. Ini pula kegiatan yang berlaku di Jakarta. Seorang lelaki telah menyamar sebagai pelanggan dan merakam segala aktiviti yang berlaku di dalam hotel ini.


Meskipun tidak sepopular destinasi-destinasi lain seperti Dannok di Thailand atau pun Batam di Kepulauan Riau, Jakarta sebenarnya memiliki beberapa tempat yang sememangnya menjadi port yang terkenal di kalangan lelaki berhidung belang.



Hotel-hotel besar seperti Hotel Alexis dan Hotel Classic yang terletak di Jakarta Utara ini sememangnya menjadi destinasi yang wajib dikunjungi sekirang berkunjung ke bandar metropolis ini.

Meskipun lokasinya yang terletak berjauhan daripada tempat tarikan yang lain, ‘pusat kesihatan’ yang terletak di tingkat 7 di Hotel Alexis ini sudah cukup untuk dijadikan tarikan utama untuk menarik pengunjung untuk tinggal di hotel itu.

Spa mewah itu memuatkan sebuah bilik menukar pakaian, bilik-bilik urut dan juga sebuah bar yang dilengkap dengan deretan sofa berwarna-warni.

Selain itu, terdapat tiga buah kolam angsa atau swanpool yang berisi air penuh. Satu kolam besar berisi air dingin dan dua kolam kecil berisi air panas. Di samping kolam terdapat ruang sauna dan steam.


.

Sumber : taikotai

Post a Comment

0 Comments