Veil Nikah Izara Aishah Di Intagram Di Puji,Di Facebook Di Keji

Veil Nikah Izara Aishah Di Intagram Di Puji,Di Facebook Di Keji

Veil Nikah Izara Aishah Di Intagram Di Puji,Di Facebook Di Keji

Kurang beberapa jam selepas pernikahan Izara Aishah dan Adib Khalid berlangsung, ruangan komen dibanjiri dengan ucapan tahniah serta doa.
Walaupun majlis pernikahan tersebut diadakan secara tertutup, sambutan terhadap pasangan mempelai tersebut tetap meriah dan mendapat perhatian daripada orang ramai.
Bagaimanapun, lucunya rata-rata netizen dilihat lebih mengutarakan pendapat mereka berkaitan busana yang dipakai oleh Izara semasa majlis akad nikahnya berlangsung.

Seorang pengkritik fesyen yang dikenali sebagai @i_knowfashion telah meluahkan rasa kecewa dengan karya terbaru rekaan baju dari Rizalman Ibrahim ini. Dia menulis;
“Saya sangat teruja perkahwinan di mana Izara Aishah mempunyai citarasa fesyen yang tinggi dan tak sia-sia dia memilih Rizalman Ibrahim untuk busana akad nikahnya.
Tetapi saya tidak suka dengan busana ini. Perkara pertama yang berlegar-legara di fikiran saya ialah , Adakah kain alas meja di kepalanya?” Saya faham idea kerudung Melayu klasik tetapi adakah ia mempunyai saiz yang sama seperti alas meja?
Nasib baik baju itu cantik (walaupun saya mengharapkan lebih dari Rizalman).”
Sebelum ini, pakaian Nora Danish pun pernah dikritik seperti kain alas meja, tapi bagi Hangat.com ini salah satu revolusi fesyen semasa. Lihat artikel di bawah;
Setelah diamati video ini busana ini ada sentuhan budaya india pada kerudung tu, dapat difahamkan melalui latar belakang muzik berkumandang.
Izara seperti puteri india yang dikekalkan dalam helaian melayu klasik. Syabas Rizalman. Yang mana cakap kerudung tu macam lapik meja, roti tisu atau apa sahaja kena pelajari lagi mengenai fesyen.
Biasalah bila dah jadi popular dan cantik macam Izara, mesti akan mendapat perhatian daripada peminat. Lebih-lebih lagi Izara dan Adib yang sering mendapat perhatian berkaitan hubungan mereka berdua.

Post a Comment

0 Comments