Wednesday, 14 June 2017

Dia ingat dia bini aku

loading...
Loading...
Dia ingat dia bini aku

Perkara normal bagi sesebuah keluarga untuk memiliki pembantu rumah warga asing di Malaysia ini, terutamanya daripada Indonesia. Sesetengah orang tak treat pembantu rumah macam orang gaji pun, tapi macam ahli keluarga sendiri lagi-lagi kalau pembantu rumah tu dah lama kerja dan menetap di rumah mereka.

Pagi tadi Dato’ Aliff Syukri di facebooknya mengamuk gara-gara pembantu rumahnya mencuri. Bukan satu dua barang je, tapi banyak. Majikan mana yang tak mengamuk kan.

Pembantu rumah macam s*tan

Dia ingat dia bini aku

Bibik pencuri. Dia ingat dia bini aku.. Saya dah bagi bermacam-macam kemudahan baju raya, duit raya, duit belanja untuk anak2 dia siap belikan make up hias wajah. Dia tak buat keja pun saya tak marah ini yg di balas dengan saya… Nak vedio pasal maid mencuri ni boleh ke youtube canel: tvterlajaklaris sbb terlalu panjang citer yee geram saya..

No comments:

Loading...