Datuk Kata Mengarut Bila Nora Anne tidak berkasut berjalan atas batu di tengah malam

Datuk Kata Mengarut Bila Nora Anne tidak berkasut berjalan atas batu di tengah malam

Datuk Kata Mengarut Bila Nora Anne tidak berkasut berjalan atas batu di tengah malam

Datuk kepada Nora Anne Quoirin, Slyvian memberitahu Irish Times bahawa kematian cucunya itu ada kaitan dengan elemen jenayah.
Katanya, dia percaya bahawa ada individu yang bertanggungjawab meletakkan mayat cucunya di tempat di ditemui serta mempertikaikan andaian bahawa Nora keluar dengan sendirinya.
“Dia tiada di situ semasa proses pencarian, ada orang meletakkannya di situ bertujuan untuk membuang mayatnya.
“Selain itu, teori bahawa Nora merayau keluar seorang diri atau mengikut orang adalah merepek. Dia adalah seorang remaja yang istimewa dan sentiasa melekat dengan ibu bapa dan adik-beradiknya dan sangat mudah takut.
“Boleh kamu bayangkan dia berjalan sejauh 2.5KM, tidak berpakaian dan tidak berkasut di batu-batu di tengah malam? Itu sangatlah mengarut,” katanya.
Susulan itu, dia menekankan bahawa pihak berkuasa perlu menyiasat insiden ini dengan lebih menyeluruh serta memasukkan kemungkinan bahawa Nora adalah mangsa jenayah.
Dalam pada itu, keluarga Nora masih lagi belum menuntut mayat remaja malang tersebut dari Jabatan Perubatan Forensik, Hospital Tuanku Ja’afar (HTJ) Seremban.
Memetik Bernama, difahamkan tiada kehadiran ahli keluarga Nora di pekarangan hospital malah mereka juga dikatakan belum membuat persiapan untuk menuntut mayatnya.
Sebelum ini, laporan bedah siasat Nora mendapati punca kematian remaja tersebut disebabkan kebocoran usus kerana tidak makan untuk tempoh yang panjang.
Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Mohamad Mat Yusop dalam kenyataannya semasa sidang media selama berkata mangsa kemungkinan meninggal dunia dalam tempoh dua ke tiga hari sebelum mayatnya ditemui.

Post a Comment

0 Comments