Rihana Oksana dicerai talak tiga?

Rihana Oksana dicerai talak tiga?

Rihana Oksana dicerai talak tiga?

KUALA LUMPUR: Sekeping sijil perceraian menunjukkan wanita Rusia Rihana Oksana Gorbatenko, 26, sah diceraikan talak tiga.

Menurut sijil perceraian yang dipercayai didaftarkan 1 Julai lalu selepas proses perceraian Rihana bertarikh 22 Jun di Singapura.

Sijil penceraian yang dilengkapi dengan nombor siri itu turut menyatakan penceraian itu sudah mendapat kelulusan dari Mahkamah Syariah.


Model jelita yang dinobatkan sebagai Ratu Moscow 2015 itu dipercayai melangsungkan perkahwinan pada November 2018, lapor portal berita berpusat di United Kingdom, Daily Mail.

Portal sama juga melaporkan bahawa wanita itu melahirkan seorang anak lelaki pada 21 Mei 2019.

Sementara itu, media Moscow yang turut dipetik Daily Mail melaporkan perkahwinan Rihana bergolak pada 24 Januari lalu.

Dakwaan itu bagaimanapun dinafikan bapa Rihana, Andrey Gorbatenko.





Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pengikut yang dihormati. Saya ingin memberitahu sedikit sebanyak mengenai diri saya. Nama saya Oksana dan saya dilahirkan pada 10hb Julai 1992 di Astrakhan, Rusia. Hari ini adalah hari jadi saya yang ke 27. Saya membesar dan juga bersekolah di Taganrog, daerah Rostov-on-Don. Semasa remaja, saya pergi ke ‘Summer School’ di Oxford untuk belajar Bahasa Inggeris. Pada 2009, saya berpindah ke Moscow dan menjadi pelajar di ‘Plekhanov Russian University of Economics’. Saya mendapat ijazah sarjana muda ekonomi pada tahun 2013. Pada tahun 2015, saya memenangi pertandingan ratu kecantikan ‘Miss Moscow’. Tidak lama kemudian, saya menceburi bidang industri fesyen. Saya mencipta jenama pakaian renang saya sendiri. Pada masa yang sama, saya belajar di ‘Moscow School of Radio and Television’. Pada tahun 2016, saya telah dianuggerahkan Ijazah Sarjana dalam Pengurusan. Saya seorang pakar dalam pemasaran antarabangsa. Pada tahun yang sama, saya membuka salon kecantikan di Moscow. Pada tahun 2017, saya berpindah ke Kuala Lumpur. Saya berkahwin pada bulan Jun 2018 dan pada bulan Mei 2019, saya melahirkan anak saya Ismail Leon- Tengku Mahkota Kelantan, dan insyallah bakal Raja Kelantan. Dear followers...I want to tell you a little bit about myself. My name is Oksana. I was born on 10th July 1992 in Astrakhan, Russia. Today is my birthday, I’m 27 years old. I spent my childhood and graduated from school in Taganrog, Rostov-on-Don region. As a teen I went to Oxford summer school to study English. In 2009, I moved to Moscow and became a student at Plekhanov Russian University of Economics. I graduated with a Bachelor's degree in economics in 2013. In 2015, I won the beauty contest "Miss Moscow". Then i created my own swimwear and beach fashion brand. At the same time, i studied at Moscow school of radio and television.
A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on
View this post on Instagram

Kepada semua pengikut pengikut saya yang dihormati, jutaan Terima Kasih diucapkan ke atas komen-komen anda. Saya amat senang hati apabila membaca ucapan ikhlas dari anda semua. Kehidupan kami telah berubah sejak anak comel ini dianugerahkan kepada kami suami-isteri dan membawa bersamanya kasih sayang dan cinta. Alhamdulillah, sekarang kami adalah keluarga yang bahagia dan sifat kekeluargaan adalah penting dalam kehidupan kita semua. Oleh itu, diharap kita sama-sama menjaga keluarga kita dan juga satu sama lain. Dan semoga kita dan ahli keluarga kita terus sihat sejahtera dan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah swt. Dear Followers! Thank you for your warm kind comments. I am very pleased to read your congrats. Our life has changed since this little cute bunny came to our world. He came here to be give love and to be loved. When one person starts to take care of another one more than about himself, love turns into a family. Family and children are the most important things in this life. Take care of each other. Дорогие подписчики! Спасибо за ваши тёплые слова. Мне очень приятно читать ваши поздравления. Наша жизнь изменилась с появлением этого маленького человечка, который пришёл в этот мир дарить любовь и быть любимым. Когда каждый начинает заботиться о другом больше, чем о самом себе, любовь перерастает в семью. Семья и дети - это смысл жизни. Берегите друг друга.

A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on

Post a Comment

0 Comments