Kepala Qayyum di Tunjal , Datin Shahida Mohon Jangan Fitnah , Sekat akaun IG.

Kepala Qayyum di Tunjal , Datin Shahida Mohon Jangan Fitnah , Sekat akaun IG.

Kepala Qayyum di Tunjal , Datin Shahida Mohon Jangan Fitnah , Sekat akaun IG.

Isteri jutawan kosmetik, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid tampil mempertahankan pengasuhnya apabila ada individu mendedahkan bahawa anak angkatnya, Qayyum dipercayai telah didera.

Individu tersebut meninggalkan komen di laman IG suaminya, Datuk Seri Aliff Syukri meminta agar pasangan suami isteri ini melihat bukti yang dikemukakannya.

“Salam semua..try tengok video di ig sy..Sy dah jumpa satu video bukti kukuh kenapa Qayum selalu menangis. Maybe kes dera…try tengok video di IG saya.


Susulan itu, Shahida segera memberikan jawapan balas terhadap individu tersebut.

“Sudah2 lah nak fitnah, kalau dera mesti ada kesan dera atau pukulan…jangan selalu buruk sangka, bibik tu dah 6 tahun kerja dgn saya.

“Saya tahu baik buruk dia…mungkin dia niat nak palingkan muka Qayyum sbb ada org nak ambil video…tak perlu lebih2 sangat.

“X ada istilah anak angkat la apa la…saya pun x faham la perangai org yg suka cari salah ni. Kadang2 ada kalanya saya give up nak jaga Meena dgn Qayyum sbb mulut2 mcm awak ni la,” tulisnya kesal.

                     komen-shahida-1.png

Sementara itu, individu tersebut turut berkongsi dirinya telah disekat akses di IG oleh Shahida.

“Saya pun pelik dgn datin ni pun.. Kita bgtau suruh nasihat bibik tu.. Bkn nk buat cara elok2 tp dia block kita? Datin ikhlas ke x jaga qayum?

“Sebab ada dlm komen datin pada sy dia kata “kadang2 penat jaga dan rasa malas dah nk jaga qayum dan meena sebab netizen mcm awk”.

em>“Boleh ke cakap mcm ni? Mcm x ikhlas.. Ya allah moga allah ampuni segala dosa2 kita semua… Sekarang nasihat nk buat baik pun kena block.
“Makin pelik zaman ni… Maybe anak2 angkat diambil utk tujuan tertentu sahaja dan buka ikhlas?,” tulisnya.

Ramai yang memohon Datin untuk memasang CCTV demi keselamatan anak angkatnya malah ramai yang sependapat dengan Datin bahawa bibiknya itu hanya ingin palingkan muka Qayyum.

Namun dengan hanya satu video ini tidak cukup membuktikan apa-apa namun sekadar perhatian lebih agar Dato Aliff dan Datin Shahida dapat menyelesaikan perkara ini sebaiknya.

sumber : DS Nur Shahida/ Media Hiburan/jombaca.org

Post a Comment

0 Comments