Best Information

Breaking

Sunday, 5 August 2018

Selalu Di Ejek Juling,Shahida Bawa Anak Jalani Pembedahan Mata

Selalu Di Ejek Juling,Shahida Bawa Anak Jalani Pembedahan Mata

Hati ibu mana sanggup biarkan anak berasa sedih, demikian jugalah bagi Datin Nur Shahida Mohd Rashid, isteri kepada jutawan kosmetik Datuk Aliff Syukri.

Tak sanggup anak diejek rakan-rakannya kerana keadaan mata yang sedikit juling dia mengambil keputusan membawa anak sulungnya Amar Ahyan untuk melakukan pembedahan mata.

Walaupun belum habis tempoh berpantang namun Datin Shahida tetap menggagahkan diri menemani anaknya.

Ingatkan juling air tapi…

Pagi ni bawa @ammar_ahyan ada buat operation mata….sbb mata dia sebelum ni juling sikit. Dulu waktu baby dah nampak mata dia mcm juling sikit tapi ingat juling-juling air gitu tapi makin besar makin ketara.

Alhamdulillah dengan kecanggihan teknologi perubatan zaman sekarang mata juling boleh dibetulkan. Kita kena bawa Yusoff je tapi yg lagi 2 tu sibuk nak ikut juga terpaksa la angkut sekali…Tak 10 minit sekali telefon berbunyi kenapa tak bawa dorang.

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on  


Dia anak sulung selalu kena marah, kena mengalah

Mama dapat temankan sampai @ammar_ahyan ditidurkan je. Kesian pula dia tadi nangis sbb takut, asyik tanya je doktor ada tak yg buat salah mama? Saya jawab Ammar doa je banyak2 Insya Allah tak ada apa2…

Kadang2 rasa kesian dgn dia sbb anak sulung selalu kena marah,selalu kena mengalah dgn adik2…mungkin banyak benar berjauh hatinya…tapi itulah kan istimewanya jadi anak yg sulung



Insya-Allah lepas ni tak orang ejek dah

Bila ammar tanya ada doa x mama supaya x sakit…mama bg doa yg selalu mama baca setiap kali sakit bersalin je lah😅

Lailaha ila anta subhanaka inni kuntu minaz zalimin”
Maksudnya : “Tiada Tuhan melainkan Engkau (ya Allah)! Maha Suci Engkau (daripada melakukan aniaya, tolongkanlah daku)! Sesungguhnya aku adalah dari orang-orang yang menganiaya diri sendiri”.(Surah Al-Anbiya’ : 87).

Semoga Ammar cepat sembuh mata…..dia selalu mengadu dulu kawan2 selalu ejek mata dia…..Insya Allah lepas ni dah tak ada orang ejek lagi ya.

 Sama-sama kita doakan pembedahan berjalan lancar dan mata Ammar kembali pulih.
terimakasih sudi like

No comments: