Penduduk KL Dan Puchong Ketakutan Bila Terdengar Bunyi Guruh Kuat Dan Lama,Ramai Terkejut Bila Nampak "Sesuatu" Di Langit.

Penduduk KL Dan Puchong Ketakutan Bila Terdengar Bunyi Guruh Kuat Dan Lama,Ramai Terkejut Bila Nampak "Sesuatu" Di Langit.

Penduduk  KL Dan Puchong  Ketakutan Bila Terdengar Bunyi Guruh Kuat Dan Lama,Ramai Terkejut Bila Nampak "Sesuatu" Di Langit.



1.jpg


OBJEK MISTERI BERSAMA CAHAYA KILAT DI LANGIT Video ada di hujung artikel.

Bunyi kuat semasa petir sabung menyabung malam tadi terasa seperti gegaran gempa bumi di beberapa kawasan di Lembah Klang.




2.jpg


Ia dikatakan berlaku serentak terutama kawasan sekitar Cyberjaya, Putrajaya, Puchong dan Sijangkang semasa hujan lebat sepanjang malam tadi.


Beberapa kawasan perumahan menjadi kecoh apabila banyak sistem penggera kereta berbunyi semasa berlaku insiden itu. Situasi itu kemudian tular di media sosial.

 Malah ada juga netizen di sesetengah tempat merasa gegaran yang agak kuat kira-kira pukul 8 malam selepas petir sabung menyabung yang agak panjang dan luar biasa.


Bagaimanapun tidak ada laporan gempa bumi dilaporkan pihak berkuasa setakat ini. Namun ada seorang penduduk sempat merakam fenomena guruh kuat pelik yang berlaku di Puchong dah kawasan sekitarnya. Eksklusif ni tau.



 Semoga kejadian seperti ini akan menghadirkan keinsafan kepada diri untuk kembali beriman dengan menunaikan solat dan perkara amal makruf nahi mungkar insyaAllah. Ada hikmahnya. Jangan lupa untuk SHARE artikel ni kepada yang lain. Terima kasih.



 Video Kilat Pelik Seram Di Langit KL 31 Julai 2018







Post a Comment

0 Comments