NAJIB RIANG RIA BERKARAOKE BERSAMA PENYOKONG BELIAU WALAUPUN MASIH MASIH DALAM SIASATAN.

NAJIB RIANG RIA BERKARAOKE BERSAMA PENYOKONG BELIAU WALAUPUN MASIH MASIH DALAM SIASATAN.

NAJIB RIANG RIA BERKARAOKE BERSAMA PENYOKONG BELIAU WALAUPUN MASIH BELIAU MASIH DALAM SIASATAN.


Bekas perdana menteri Malaysia Dato’ Najib Tun Razak dengan tenang dan gembira berkaroeka walaupun kini beliau sedang dilanda musibah dan pelbagai masalah.

Beliau yang kini sedang menghadapi pelbagai tuduhan tidak berasa bimbang dan ragu malah siap menyanyikan lagu-lagu 60an untuk menghiburkan diri dan menghiburkan para penyokong beliau.
Beliau yang berpakaian baju melayu serba biru kelihatan tidak sedikit pun rasa gusar dan hiba malah ketawa riang sambil menari nari riang. Disamping mendapat kepercayaan rakyat dikawasan Pekan Dato Seri Najib Tun Razak juga kini kembali untuk berjuang semula dalam UMNO.
Selepas kejatuhan BN dibawah pimpinan beliau, beliau telah dikaitkan dengan pelbagai kes dan skandal kewangan terbesar. Pelbagai kes yang melibatkan salahguna kuasa serta kemasukan wang ke akaun peribadinya telah secara terang dikaitkan terhadap dirinya. Bukan sahaja itu malah pelbagai rampasan telah dibuat bagi mendapatkan bukti yang beliau adalah orang yang bertanggungjawap dalam salah guna kuasa serta penipuan wang haram.
Disamping itu juga isteri beliau Datin Seri Rosmah Mansur juga merupakan antara isteri menteri yang pertama di Malaysia secara langsung terlibat dengan pelbagai kes kewangan serta salah guna kuasa. Datin seri mempuyai gaya hidup yang teramat mewah dan memiliki barangan yang berjenama serta mempunyai nilai yang amat tinggi.
Di waktu begini ada sebaiknya Dato dan Datin banyak-banyak berdoa dan memohon keampunan dari membuat kerja yang kurang menyenangkan. Good Luck untuk Dato dan Datin.
Sila tonton video:

Post a Comment

2 Comments

Mrs Pip said…
tengah nak hilangkan stress kot....
yg baik2 untuk semua...
kak tie said…
kena bersangka baik je la