‘Inilah Awek Yang Aku Adjust Dari Form 1, Kini Dah Beranak 3!’ Salute Betul Kisah Cinta Ajak Shiro & Isteri 8m

Loading...

‘Inilah Awek Yang Aku Adjust Dari Form 1, Kini Dah Beranak 3!’ Salute Betul Kisah Cinta Ajak Shiro & Isteri



Biasanya cinta monyet berkubur selepas tamatnya persekolahan tapi berbeza dengan pelawak dan penyampai radio Ajak Shiro dan isterinya Afifah Amin.

Berkenalan sejak 20 tahun lalu ketika di tingkatan 1, ternyata cinta zaman sekolah itu terus kekal hingga ke jenjang pelamin malah sudah menjangkau 9 tahun hidup bersama sebagai suami isteri. Inilah yang membuatkan netizen berasa kagum.



Semua itu dikongsi oleh Ajak dalam satu posting di instagram yang dibuat sempena ulangtahun perkahwinannya bersama isteri tercinta minggu lalu.

“Korang nak tengok x? Awek yang aku adjust time form 1 sekarang dah beranak 3 dah. Tapi badan sama je macam dak form 1. Nampak tu nama muji. Ni ade sikit gambar dari form 1 sampai skrg.Alhamdulillah syukur Ya Allah. Happy anniversary love @afifahamin,” tulis Ajak.

“Korang nak tengok x? Awek yang aku adjust time form 1 sekarang dah beranak 3 dah. Tapi badan sama je macam dak form 1. Nampak tu nama muji. Ni ade sikit gambar dari form 1 sampai skrg.Alhamdulillah syukur Ya Allah. Happy anniversary love @afifahamin,” tulis Ajak.
Korang nak tengok x? Awek yang aku adjust time form 1 sekarang dah beranak 3 dah🤪 Tapi badan sama je macam dak form 1😝..nampakk😘 Tu nama muji💪🤣 Ni ade sikit gambar dari form 1 sampai skrg..Alhamdulillah syukur Ya Allah🙏 Happy anniversary love😘 @afifahamin ・・・ . #repost . Cinta Agong… Dengar indah Sememangnya memang indah. tapi tak semudah dikata. Perlu kekuatan ikatan yang sangat kuat tersimpul mati.. Terima kasih kerana menjadi kapten kapal yang sentiasa membina kapal menjadi semakin besar untuk keselesaan anak-anak kapal dan mencipta layar yang semakin lebar supaya tidak gentar melawan ombak. Walaupun,ribut melanda sampai kita terlambung dalam dek kapal, Alhamdullilah.. badai tak dapat buat kita jatuh ke laut lemas.. Terima kasih sayang, untuk segalanya.. walaupun pelayaran kita baru genap 9 tahun hari ini tetapi pengenalan sejak 20 tahun lalu buat kita sangat akrab seperti kawan, bergaduh seperti abang dan adik, menangis bersama seperti baby dan bercinta berkasih sayang sebagai suami isteri Semoga Allah jodohkan kita bersama berdua selamanya hingga ke syurgaNya.. Terima kasih Ya Allah kerana Kau takdirkan kami hidup berdua bersama dengan 3 hasil kasih sayang kami Jad Thaqif, Had Thaqif dan Nada Soffea. Semoga takdir Mu yang indah ini Ya Allah berkekalan selama-lamanya.. Aminnnn @afifahamin @jadthaqiffc @hadthaqiffc @nadasoffea_fc
A post shared by Ajakshiro (@ajakshiro) on Jun 5, 2018 at 10:48pm PDT

Curahan hati isteri

Dalam pada itu Ajak turut berkongsi sekali curahan hati isterinya Afifah di instagram sempena sambutan ulang tahun perkahwinan mereka.

Cinta Agong…
Dengar indah
Sememangnya memang indah.
tapi tak semudah dikata.
Perlu kekuatan ikatan yang sangat kuat tersimpul mati..
Terima kasih kerana menjadi kapten kapal yang sentiasa membina kapal menjadi semakin besar untuk keselesaan anak-anak kapal dan mencipta layar yang semakin lebar supaya tidak gentar melawan ombak.
Walaupun,ribut melanda sampai kita terlambung dalam dek kapal,
Alhamdullilah.. badai tak dapat buat kita jatuh ke laut lemas.. Terima kasih sayang, untuk segalanya.. walaupun pelayaran kita baru genap 9 tahun hari ini tetapi pengenalan sejak 20 tahun lalu buat kita
sangat akrab seperti kawan,

bergaduh seperti abang dan adik,
menangis bersama seperti baby dan
bercinta berkasih sayang sebagai suami isteri
Semoga Allah jodohkan kita bersama berdua selamanya hingga ke syurgaNya.. 

Terima kasih Ya Allah kerana Kau takdirkan kami hidup berdua bersama dengan 3 hasil kasih sayang kami Jad Thaqif, Had Thaqif dan Nada Soffea. Semoga takdir Mu yang indah ini Ya Allah berkekalan selama-lamanya.. Aminnnn @afifahamin @jadthaqiffc @hadthaqiffc @nadasoffea_fc

Sama-sama kita doakan agar pasangan ini bahagia dan jodoh mereka kekal hingga ke akhir hayat.

Loading...

No comments