Malam pertama kami pun mak mertua nak kacau

Malam pertama kami pun mak mertua nak kacau

Malam pertama kami pun mak mertua nak kacau – isteri kecewa diganggu ibu mertua ketika “bersama” suami |Assalammualaikum admin warga KRT..Saya pinjam profile kwn saya..mohon hide kan..Saya berusia 27tahun sudah berkahwin 3tahun dan mempunyai seorg anak lelaki..suami saya pula anak sulung..ibu mertua saya dah bercerai.

Ceritanya bermula mcm ni.. pada awal perkahwinan saya ibu mertua saya selalu kacau privacy saya dengan suami sampai tahap malam pertama kita pon dia nak bukak pintu bilik kami hampir setiap malam dia bukak pintu bilik kami tanpa ketuk dulu main bukak jerh…tp allah tu maha penyayang sya disahkan mengandung(bunting pelamin).. stp wanita mest sepanjang mengandung nk suami dia sentiasa di sisi kan..
lagi2 bile morning sickness yg teruk.. tp nasib x menyebelahi saya.. hampir stp mlm mak mertua sya ajak suami saya bersukan dan lepak kt mamak spai pkul 4-5pg..sya pulak belah pg bekerja..waktu mlm la sye nk rehat..sye pulak sentiasa muntah2 sbb tu sye x ikot n hari esoknye bekerja..suami sya bekerja dgn ayah dia. Stp mlm dia tinggal an sye sorg2 bile blik umah je trus tdo kt ruang tamu dgn mak dia..jenguk keadaan sye pon xde langsung..
spai sye muntah tertido dlm blik air pon dia x taw..sye masih sabar lg..ye sye taw anak lelaki hak mlik ibunya tp keluar bersukan mlm n lepak mamak x wajib..bende tu bleh buat time siang kowt waktu mlm utk berehat..sampai abaikan tggjwb kt isteri. Bile sye muntah2 je dia panggil suami sye mcm x bg suami sye bg perhatian kt sye..bile sye demam teruk time sarat mgandung pun dia keluar jgak mcm biasa..dorg slalu tinggal an sye sorg2 kt rumah..sampai sye jln merangkak nk amek air sendri xde org dlm umah sye nk minx tlg.
Nk dipendekkan cerita sya selamat bersalin secara czer..bersalin czer ni mmg kne byk pantang xboleh angkat brg berat buat keje lasak..sye pulak berjaya pujuk suami sye pindah rumah sndri dgn alasan dah ade anak..spanjang kami duduk rumah sendri suami sye sentiasa bertolak ansur ade jgak minx tlg dia buat keje2 rumah nasib bek dia tlg dan dah jarang keluar mlm dgn mak dia..tp alangkah sedihnye sye..
.selami ni sye bangga suami sye dah berubah sbb tlg sye buat keje2 rumah…rupanya2 selami ni dia mengadu dgn mak dia yg sye sruh dia buat keje rumah seolah mcm sye ni buli dia…xsangka mertua sye pg kol mak kandung sya siap sruh nasihat an sye lg. Dia siap ckp jgn sruh suami sye buat keje2 rumah tu semua kerja sye. Sye xminx pun dia buat semua kerje sye cuma minx tlg dia sental kan periuk n basuh pinggan jerh sbb perut sye masih terasa kesan czer dlu klo sye buat keje berat mcm angkat brg berat even berdiri lama2 pon sye masih sakit lg, semua kerja klo sye larat sye buat sye xpaksa pon suami sye buat semua kerja.
Dr dulu lg mertua saya suke uruskan rumahtangga sye sampai baju suami saya pon dia nk tentukan. Mertua sye suke cite kan bruk2 psal saya kt adik bradik dia… sye tahu sy diamkan jerh..
Lagi bertambah sedih saya sedar lpas je sye mgandung suami xde selera dgn sye langsung dia xpnah ajak sye bersama sye dah make up cantik2 hari2 pakai sexy dia x heran lansung pon..dah 2 tahun dia xpnah ajak bersama.. klo nk katakan sye x cantik2 jerh klo kt luar ade je org mengurat sy lg siap igt an sye ni mcm student2..sye msih kurus lg mcm dlu..sye xrse suami sye normal sbb hari2 sye sexy dan make up msak sdap2 utk dia..tp xde selera dgn sye..mungkin ade sbb lain.
.tlg la admin sye xtaw nk buat ape skrg.. sye pernah bincangkan hal ni dgn dia2 cuma bg alasan penat psal mak dia pulak sye dah ckp tp dia masih back up mak dia. Sye kdg2 merasakn perkawinan ni xde makne sbb suami suka malu an sye, mertua pulak mcm ni..xnk sye rse kasih syg anak dia..kami berkahwin pun sbb ayah dia yg plihkan jdoh.. mohon pendapat warga KRT ape harus sye buat?

Post a Comment

0 Comments