Header AD

Kisah HITAM hantui hidup Julia Perez .. namun SENYUMAN akhiri jasad nya didunia

loading...
loading...
Kisah HITAM hantui hidup Julia Perez .. namun SENYUMAN akhiri jasad nya didunia


Jakarta : Jasad seorang anak seni yang bergelar Julia Perez selamat disemadikan di tanah perkuburan Pondok Ranggon, Jakarta Timur petang semalam.

Julia yang terkenal sebagai seorang insan yang sangat bersosial dan mempunyai berbagai sejarah hitam termasuk kisah hidup dan perkahwinan nya sehingga lah di disahkan menhidap kenser dan menderita akibat penyakit itu.

Walaubagaimana pun kisah diawal hidupnya Julia masih mempunyai peluang untuk betulkan hidupnya disaat dirinya ditimpa musibah.









Julia sempat menunaikan umrah pada januari lalu, 6 bulan sebelum dirinya dijemput ilahi, namun satu lagi yang amat mengejutkan dan dipunyai julia, jasad nya tersenyum sebaik dimandi dan akan dikafakan sesolah dirinya redha apa yang berlaku dan tidak mahu keluarga nya sedih atas apa yang berlaku pada dirinya.

Adik lelaki nya Ruben Onsu jelas nampak apa yang berlaku pada kakak nya setelah disahkan meninggal dunia.

Ini lah Julia Perez atau lebih mesra dengan nama jupe, kehilangan nya juga dirapati oleh adik perempuan nya Anggi yang setiasa berada disisinya disaat jupe sakit sayu luahan Anggi dilaman sosialnya,Semoga roh Jupe dicucuri rahmat dan tenang disana. Al fatihah

Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!
Kisah HITAM hantui hidup Julia Perez .. namun SENYUMAN akhiri jasad nya didunia Kisah HITAM hantui hidup Julia Perez .. namun SENYUMAN akhiri jasad nya didunia Reviewed by kak tie on 2:05:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan