Header AD

Video: “Saya tak terdesak untuk ‘bersama’ Stacy, itu sekadar jenaka” – Akim Ahmad

loading...
loading...
Video: “Saya tak terdesak untuk ‘bersama’ Stacy, itu sekadar jenaka” – Akim Ahmad:


Video: "Saya tak terdesak untuk 'bersama' Stacy, itu sekadar jenaka" - Akim Ahmad


GURAUAN Akim Ahmad pada program Mentor Milenia baru-baru ini kononnya dia tak sabar untuk “bersama” Stacy yang berpantang akibat melahirkan anak mendapat teguran kerana ia dianggap kurang manis.



Video: “Saya tak terdesak untuk ‘bersama’ Stacy, itu sekadar jenaka” – Akim Ahmad


Sumber: Mstar
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!
Video: “Saya tak terdesak untuk ‘bersama’ Stacy, itu sekadar jenaka” – Akim Ahmad Video: “Saya tak terdesak untuk ‘bersama’ Stacy, itu sekadar jenaka” – Akim Ahmad Reviewed by kak tie on 4:48:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan