Header AD

Sebab Terlalu Lentik...."Sepanjang Perjalanan Dia Ramas Dada Saya Bang"

loading...
loading...
Sebab Terlalu Lentik...."Sepanjang Perjalanan Dia Ramas Dada Saya Bang"

Sepanjang perjalanan dia remas dada saya bang|Berbagai macam cerita menarik pemandu motor sewa atau dengan nama istilah (Driver Gojek) di negara jiran indonesia sering kali dikongsikan dilaman media sosial.

Setiap cerita yang dikongsikan tetap sahaja diminati ramai kerana memiliki pengajaran dalam hidup dan berunsur kelakar.

Terakhir bulan lalu,seorang Driver Gojek telah menceritakan pengalamannya pernah membawa penumpang yang tercirit di tengah jalan.

Baru baru ini cerita seorang Driver Gojek kembali menghiasi laman media sosial dengan cerita yang cukup menarik.
Aplikasi transportas online memberi banyak kemudahan bagi driver dan penumpang.Aplikasi ini mengharuskan kedua belah pihak mengisi identiti yang jelas untuk akun mereka.
Hal ini bertujuan agar penumpang dan driver mudah bertemu,driver mengambil orderan karena melihat customer yang dianggap berpenampilan menarik.

Selepeas mengambil pesanan tersebut dan melihat gambar , driver memutuskan untuk menghubungi pelanggan untuk di ambil selepas mengetahui bahwa pelanggannya adalah seorang perempuan cantik.

Mengaku dengan gagah menjemput si pelanggan yang menggunakan baju dress warna biru.driver pun sudah bisa melihat penumpangnya dari kejauhan.Ia mengaku bahwa gadis tersebut berbadan lentik dan cantik.

Hal ini membuatnya makin bersemangat.Namun, hal tak terduga pun terjadi.Setelah sampai di hadapan pelanggan, Driver baru menyadari bahwa perempuan tersebut adalah seorang pondan.

Sebagai Driver gojek yang bertanggung jawab beliau terpaksa mengangkut pondan tersebut meskipun ternganggu dengannya.

Menurut pengakuan Driver tersebut sepanjang dalam perjalanan pondan berkenan terus meremas remas dada dan bagian sulitnya dari belakang.

Kerana udah pick up,saya biarkan saja,nak tumbuk takut jadi jenayah pula nanti.
“Hancur hidup aku bang,harga diri dan jiwa saya sudah tidak perjaka lagi bang”luahnya.
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!
Sebab Terlalu Lentik...."Sepanjang Perjalanan Dia Ramas Dada Saya Bang" Sebab Terlalu Lentik...."Sepanjang Perjalanan Dia Ramas Dada Saya Bang" Reviewed by kak tie on 8:34:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan