Header AD

Masuk Kelab Malam Pakai Serban.Mentalkah Iqram Dinzly?

loading...
loading...
  Masuk Kelab Malam Pakai Serban.Mentalkah Iqram Dinzly?


IQRAM%2BDINZLY%2BMASUK%2BKELAB%2BMALAM%2

Kecoh dalam  ruangan Mary Jane di sisipan Pancaindera di akhar Utusan Mingguan ada melaporkan gosip dimana seseorang telah melihat aktor, Iqram Dinzly mengunjungi sebuah kelab malam di Pulau Langkawi dengan memakai serban.

Terbaru, Iqram tampil membuat pengakuan bahawa beliau sememangnya ada ke kelab malam dengan memakai serban.

Ya, memang betul saya mengaku ada pergi ke kelab malam di Langkawi. Dengan memakai serban seperti mana yang diperkatakan oleh kolum itu di Pancaindera, ia memang saya. Sepanjang saya berada di tempat itu, saya tidak melakukan perkara-perkara yang terlarang. 

Bukan datang untuk berseronok sangat pun. Saya hanya ingin melihat suasana dan salahkah saya nak rapatkan hubungan dengan sesama manusia? Selagi perkara itu tak melanggar akidah saya sendiri, ia tidak menjadi satu kesalahan besar pun. 

Saya sebenarnya pelik, kenapa ada pihak nak pertikaikan saya pergi kelab malam? Ramai lagi orang yang kita pergi ke sana untuk minum minuman keras tetapi tak ada yang ambil perhatian pun. Sebaliknya cerita saya pakai serban pula yang dijaja sampai ke Kuala Lumpur. - Utusan Online
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!
Masuk Kelab Malam Pakai Serban.Mentalkah Iqram Dinzly?   Masuk Kelab Malam Pakai Serban.Mentalkah Iqram Dinzly? Reviewed by kak tie on 9:06:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan