Wednesday, 24 May 2017

Ini Kisah Sebenar Kanak-Kanak 1 Tahun Dirogol Selama 15 Minit Oleh Jirannya Sendiri

loading...
Loading...
Ini Kisah Sebenar Kanak-Kanak 1 Tahun Dirogol Selama 15 Minit Oleh Jirannya Sendiri

SEORANG kanak-kanak berusia setahun lapan bulan terpaksa menjalani pembedahan demi menyelamatkan nyawanya selepas cedera teruk akibat dirogol jirannya berusia 45 tahun.

Lapor Dailymail, mangsa yang tinggal di kawasan setinggan di timur Delhi, India sedang bermain di luar rumahnya apabila Hare Ram Yadav, 45, seorang tukang jahit, membawanya masuk ke dalam rumahnya pada 7 Mei lalu.

Sebaik berada di dalam rumahnya, kanak-kanak itu dirogol selama 15 minit sebelum pulang ke rumah dalam keadaan berdarah dan menangis.

Ketika kejadian, ibu kanak-kanak berkenaan yang berusia 20 tahun berada di dalam rumah memberi makan kepada bayinya yang berusia lapan bulan, sementara bapanya yang berumur 28 tahun bekerja di gerai teh.

Menurutnya, anaknya itu pulang ke rumah sambil meraung dan  dilihat sukar berjalan.

“Saya dukung dia dan bertanya apa yang sudah berlaku. Saya fikir dia hendak ke tandas dan apabila saya membawanya ke bilik air dia mengalami pendarahan teruk di kemalaunnya.

“Saya benar-benar takut dan menjerit meminta tolong kerana pendarahan tidak berhenti. kemudian ayahnya pulang ke rumah dan kami membawanya ke sebuah hospital,”katanya.
Sementara itu, bapa mangsa mengenali jiran berkenaan sebagai seorang yang mesra walaupun tidak rapat dengan keluarganya.




“Saya tidak tahu dia secara peribadi tetapi saya selalu melihat dia di kawasan itu. Saya fikir dia seorang yang baik dan mesra bersama jiran sebelum ini.

“Saya terkejut apabila dapat tahu perkara seperti ini berlaku kepada anak perempuan saya. Lelaki itu tua, manakala anak saya masih kecil dan baru pandai bertatih, malah belum pandai bercakap,” katanya.

Doktor mengesahkan kecederaan mangsa akibat dirogol. Kanak-kanak itu menjalani pembedahan pada 8 Mei lalu dan kini beransur pulih.

Timbalan Pesuruhjaya Polis, Nupur Prasad berkata, Yadav ditahan pada hari sama dan mengakui perbuatannya sebelum didakwa merogol serta melakukan serangan seksual.

Sementara itu, ibu kanak-kanak itu mengatakan anakanya itu kini mula takut untuk keluar rumah dan pada setiap malam, anaknya akan menjerit ketakutan teringatkan mengenai kejadian itu.




Pasangan itu lantas memutuskan untuk merahsiakan kejadian ini apabila anaknya besar nanti dan merancang untuk pindah ke kawasan lagi bagi mengelak dari percakapan orang ramai mengenai kejadian rogol itu.

“Saya tidak akan beritahu apa yang berlaku kerana ia akan menghancurkan jiwa anak saya dan saya juga tidak mahu dia menghadapi penghinaan dari masyarakat.

“Jadi saya dan suami nekal mengambil keputusan untuk berpindah daripada sini,”katanya.
Tambah ibu muda itu, dia mengharapkan perogol anaknya itu dikenakan hukuman yang lebih tegas dan berat memandangkan tindakan yang dilakukan adalah terlampau kejam

No comments:

Loading...