Header AD

Rambut Tumbuh Kembali Dengan Baking Soda

loading...
loading...
Syampu Baking soda
Rambut Anda Akan Tumbuh !!

Baking soda mempunyai banyak kegunaan dan popularitinya telah meningkat dengan pendedahan sifat-sifat penyembuhannya. Antara banyak kegunaannya, ia boleh digunakan untuk meningkatan kualiti rambut.

Ia bukan sahaja akan membersihkan rambut dari kepanasan atau rambut mati, tetapi ia juga akan membuat ia kelihatan lebih berkilat dan bersinar.


Menggunakannya untuk syampu dan bukannya pembersih biasa kerana ia lebih bermanfaat untuk rambut. Cuba baking soda rawatan berikut jika anda mahu mengelakkan produk yang dipenuhi dengan bahan kimia yang berbahaya dan mengekalkan kesihatan rambut dan kulit anda.

Keputusannya akan memukau anda.

Ini adalah resipi:

Membuat campuran tiga bahagian air dan satu bahagian baking soda dalam botol kecil.
Selepas itu, sapu pada rambut kering atau rambut yang basah dan urut dengan baik. Biarkan selama 1-3 minit dan bilas dengan baik.
Gunakan air suam untuk membersihkan rambut dari kekotoran . Selepas itu bilas rambut anda, mohon bilas dengan cuka.
Caranya, Jadikan ia daripada empat bahagian air dan satu bahagian cuka epal cider. Anda juga boleh menambah beberapa titik rosemary, pudina atau / dan pati minyak lavender supaya bau cuka akan dhilangkan.
Bilas keseluruhan rambut dengan ramuan itu.
Ia mungkin sukar untuk mencuci rambut dengannya, kerana ia tidak mempunyai buih seperti syampu biasa, tetapi selepas anda melihat hasilnya, anda akan berubah pendapat .
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!
Rambut Tumbuh Kembali Dengan Baking Soda Rambut Tumbuh Kembali Dengan Baking Soda Reviewed by kak tie on 8:38:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan